اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفا خوزستان:

30 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از واگذاری 12 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: این تعداد تا پایان سال به 30 هزار اشتراک آماده تحویل خواهد رسید.

30 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر آماده تحویل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آبفا خوزستان، محسن پویا پیشرفت کلی طرح‌های مسکن مهر استان را 81 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی تاسیسات آب و فاضلاب و در مرحله نخست 12 هزار اشتراک به متقاضیان واگذار می‌گردد که این رقم تا پایان سال 90 به 30 هزار اشتراک خواهد رسید.

وی در ادامه اظهار داشت: سال گذشته به منظور واگذاری 13 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر حدود 222 کیلومتر شبکه اجرا شد که این رقم در سال 90 با توجه به تعداد واحدهایی که در تعهد است حدود 445 کیلومتر است که بخشی از آن در سال 91 اجرا خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره آبفای استان یاد آور شد: تعداد کل واحد‌های مسکن مهر استان خوزستان تا پایان سال 91 بیش از 57 هزار واحد مسکونی است که تاکنون زیرساخت 36 هزار و 500 اشتراک ایجاد شده است.

طرح مسکن مهر مهم‌‌ترین ابزار دولت برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن بود که اقدامات اولیه آن از سال 86 آغاز شد. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول