اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

15 پروژه در شرکت آب و فاضلاب اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: 15 پروژه در شرکت آب و فاضلاب استان آغاز شده و یا به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

15 پروژه در شرکت آب و فاضلاب اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان اصفهان، هاشم امینی با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر بیان داشت: با توجه به آغاز سی ‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 15 پروژه در شرکت آب و فاضلاب استان آغاز شده و یا به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و 8 میلیارد ریال در زمینه طرح‌های مهم و اساسی خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اهمیت خدمات‌رسانی به واحدهای مسکن مهر استان سخن گفت و اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به واحدهای مسکن مهر استان 230 کیلومتر اجرای تأسیسات آب‌رسانی به مسکن مهر و 30 کیلومتر اجرای فاضلاب مسکن مهر و مخازنی با حجم 60 هزار مترمکعب برای واحدهای مسکن مهر پیاده شده است.

وی افزود: هزینه خدمات انجام شده این پروژه‌ها بالغ بر 290 میلیارد ریال بوده است.

امینی با اشاره به خدمات‌رسانی به احداث دیگر واحدهای مسکن مهر در شهرستان‌های استان تصریح کرد: در دهه فجر سال‌جاری خط آب‌رسانی به واحدهای مسکن مهر نائین، خط آب‌رسانی به مسکن مهر شهرضا افتتاح شده که با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال به مرحله اجرا در آمده‌اند.

وی با اشاره به دیگر طرح‌های این شرکت اضافه کرد: در دهه فجر سال‌جاری نیز مراسم کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه آب گلپایگان و تصفیه‌خانه فاضلاب نطنز با حضور مسئولین استانی و کشوری انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اهمیت افتتاح فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اصفهان در این ایام مبارک گفت: این پروژه از سال 87 در دستور کار قرار گرفته و ظرفیت آن نیز 50هزار مترمکعب در شبانه‌روز است.

وی با اشاره به هزینه پرداخت شده برای افتتاح فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اصفهان بیان داشت: این تصفیه‌خانه با هزینه‌ای بالغ بر 45 میلیارد ریال در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

امینی تصریح کرد: اجرای شبکه توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب و تأسیسات آن هم از دیگر پروژه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب طی یک سال گذشته است.

وی از شرایط این شبکه توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب سخن گفت و اظهار داشت: حفر و تجهیز 20 حلقه چاه، چهار فقره ایستگاه پمپاژ آب و مخازنی با حجم 40 هزار مترمکعب، 400 کیلومتر شبکه توزیع آب و 287 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب از جمله پروژه‌هایی هستند که در روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد، 607 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های شبکه توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به دیگر طرح‌های اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: مخزن 2 هزار مترمکعبی اردستان، خط آب‌رسانی چاه به مخزن خوانسار، ساختمان اداری حسن‌آباد جرقویه نیز از جمله طرح‌هایی هستند که در شهرستان‌های استان و با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد ریال در دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون 34 هزار و 205 فقره انشعاب آب و 20 هزار و 853 فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول