اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هفته سلامت استان همدان خبر داد

تجلیل از خبرنگاران فعال مروج سلامت در همدان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد هفته سلامت استان همدان گفت: در هفته سلامت، از خبرنگاران فعال مروج سلامت در استان، به عنوان خبرنگاران"وب دا "تجلیل می‌شود.

تجلیل از خبرنگاران فعال مروج سلامت در همدان

علی‌اصغر سلیمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به شعار سال سازمان جهانی بهداشت در هفته سلامت جاری، اظهار کرد: ستاد هفته سلامت استان همدان نیز برنامه‌های مشخص و مختلفی را در این هفته برای اقشار و دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته است که از جمله آن راهپیمایی همگانی روز 25 فروردین‌ماه است.

وی با اشاره به توزیع و نصب بیش از 700 بنر در موضوعات مختلف و نیز شعار سلامت، عنوان کرد: در بنرهای توزیع شده آموزش‌های لازم و متفاوتی در زمینه سلامت و بهداشت درج شده است.

دبیر ستاد هفته سلامت استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به آموزش دانش‌آموزان مدارس سطح استان همدان اشاره کرد و افزود: در هفته سلامت آموزش‌های مختلفی توسط کارشناسان دانشگاه‌ علوم پزشکی همدان در زمینه شعار هفته سلامت به این قشر داده می‌شود چرا که سلامت دانش‌آموزان، سلامت آینده کشور را در پی دارد.

وی با اشاره به ویزیت رایگان سالمندان، بازدید از خانه سالمندان همدان و برگزاری نشست‌ها و جلساتی با موضوع شعار سلامت در هفته جاری، عنوان کرد: در یکی از روزهای هفته سلامت با استقرار چهار چادر در ساعات مختلف، معاینه رایگان مراجعه‌کنندگان و تست فشار خون آنها نیز انجام می‌گیرند.

سلیمانیان با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی همدان در هفته سلامت، گفت: در سطح شهرستان همدان و به تبع آن در سطح استان همدان پزشکان و متخصصان امر در بحث سالمندی در خانه سالمندان حضور می‌یابند و به ویزیت رایگان سالمندان می‌پردازند.

وی با اشاره به انجام برنامه‌های تلویزیونی در زمینه سلامت سالمندان توسط کارشناسان و دیگر موضوعات، ابراز داشت: مسابقه پیامکی در ارتباط با بحث شعار سالمندی و سلامت توسط صدا و سیما انجام می‌شود.

دبیر ستاد هفته سلامت استان همدان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در بخش‌های مختلفی چون مدارس و خانه سالمندان در مرکز بهداشت استان اشاره و تصریح کرد: هفته سلامت در همدان با برنامه تکریم و تجلیل از فعالان عرصه سلامت به پایان می‌رسد.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: در بحث تجلیل از فعالان عرصه سلامت علاوه بر تجلیل از فعالان درون‌سازمانی دانشگاه علوم پزشکی از فعالان خارج از این عرصه از جمله خبرنگاران مروج سلامت به عنوان خبرنگاران"وب دا"(سایت دانشگاه علوم پزشکی) تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول