اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

رسانه‌ها برای شناساندن حضرت فاطمه (س) تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدشت گفت: باید رسانه‌های جمعی برای ارتقای سطح شناخت مردم از حضرت فاطمه زهرا (س) گام بردارند.

رسانه‌ها برای شناساندن حضرت فاطمه (س) تلاش کنند

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدشت با اشاره به اینکه هم‌اکنون در ایام فاطمیه قرار گرفته‌ایم ضمن اینکه فرا رسیدن این دهه به مردم تسلیت گفت در ادامه سخنان خود اظهار داشت: رسانه‌های جمعی در راستای پیاده کردن دستورات دینی رسالت سنگینی بر دوش دارند به طوری که باید از طریق استفاده امکانات در اختیار خود در راستای معرفی اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه (س) به جوانان گام‌های بلندی بردارند تا جوانان با نام و یاد اهل بیت‌ (ع) پرورش یابند.

وی از مسئولان سازمان صداو سیما به ویژه آذربایجان غربی به دلیل تلاش بی‌وقفه در این زمینه قدردانی کرد و گفت: مسئولان این سازمان برنامه‌های مختلف و متنوع در راستای علوم قرآنی و دینی تولید و پخش می‌کنند ولی انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای کیفی برنامه‌های بیشتری تولید کنند چرا که جوانان ما تشنه دانستن و فهمیدن در این حوزه‌ها هستند.

این مسئول با بیان اینکه جوانان با اهل بیت (ع) انس و الفتی عمیق دارند خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی با وجود تبلیغات سوء دشمنان همچنان به اهل بیت (ع) ارادت دارند به طوری که در طول ایام سال به مناسبت‌های مختلف در کنار ریش‌سفید‌ها و اعضاء هیئت امنای مساجد امورات جاری مساجد و تکایا را اداره می‌کنند و در آیین‌های مختلف اعم از عزاداری، اعتکاف و .. در اماکن مذهبی حضور پیدا می‌کنند.

دوزدوزانی با بیان اینکه هر کس به اندازه توان خود باید برای ادای دین نسبت به اهل بیت به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) گام بردارند اظهار داشت: مبلغان دینی، روحانیان و اساتید دانشگاهی باید نکته‌های موجود در زندگی حضرت فاطمه زهرا برای درس گرفتن به جوانان تشریح کنند تا آنها نیز با الهام از این بانوی بزرگوار در امور زندگی شخصی و اجتماعی خود تصمیم‌‌گیری کنند.

امام جمعه پلدشت به اهمیت گرامیداشت ایام فاطمیه در مجامع مختلف اشاره کرد و افزود: باید در مجامع مختلف اعم از مساجد، دانشگاه‌ها، اداره‌ها و .. آیین‌های زیادی برای گرامیداشت این ایام برگزار گردد چرا که اهمیت این ایام کمتر از دهه نخست ماه محرم نیست.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول