اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

جنگ ما با استکبار اقتصادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: اکنون جنگ ما با استکبار در عرصه نظامی نیست بلکه در حوزه اقتصادی باید از حق خودمان دفاع کنیم.

جنگ ما با استکبار اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی یک نوع پیش‌بینی هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه چرام ادامه داد: جنگ استکبار با ما هنوز به پایان نرسیده و اکنون در جبهه‌ای دیگر در حال مبارزه و دفاع از میهن خود هستیم.

طزری بیان کرد: باید در عرصه اقتصادی در مقابل دشمن از خود دفاع کنیم و امروز جنگ ما با آنها از میدان نظامی به میدان اقتصادی تغییر یافته است.

خطیب جمعه چرام افزود: کشوری در این نوع از جنگ پیروز است که اقتصادی مستقل داشته باشد و نیازهای خودش را برطرف کند.

طزری به روز ملی فناوری هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: منابع و ذخایر گازی و نفتی روزی به پایان می‌رسد و باید به دنبال سوخت‌های جایگزین و کم هزینه‌تری بود.

امام جمعه چرام عنوان کرد: با همه کارشکنی‌هایی که برای نظام جمهوری اسلامی در راستای دست نیافتن به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای شده، ما اکنون یکی از کشورهای پیشرو در کسب دانش بومی هسته‌ای برای مصارف صلح‌آمیز هستیم.

طزری با گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای کشور تاکید کرد: باید راه این شهیدان که راه علم و دانش است توسط جوانان کشور ادامه پیدا کند.

وی به هفته سلامت نیز اشاره کرد و گفت: بهترین نعمت و هدیه‌ای که خداوند به انسان‌ها ارزانی داشته است نعمت سلامتی بوده که همه وظیفه داریم با رعایت بهداشت فردی و جمعی قدر این موهبت بزرگ الهی را بدانیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول