اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر صورت پذیرفت

راه‌اندازی سیستم GIS در سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت زنجان

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام مبارک دهه فجر در راستای تکریم ارباب رجوع، سیستم اطلاعات جغرافیایی محدوده‌های معدنی و اکتشافی استان زنجان (GIS) در سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت زنجان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سیستم GIS در سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت زنجان، رئیس اداره اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: سیستم به روز شده اطلاعات جغرافیایی محدوده‌های معدنی و اکتشافی استان زنجان (GIS) در محل سازمان برای استفاده متقاضیان ثبت محدوده‌های درخواست صدور پروانه اکتشاف در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و شفاف سازی و اصلاح ساختار فرایندهای خدماتی سازمان مستقر شد.

فریدون محمدی تصریح کرد: متقاضی می تواند نسبت به بررسی محل مورد نظر خود با مختصات مورد نظر و وارد کردن طول و عرض جغرافیایی مورد نظر با مبنای مطالعاتی اروپایی 1950 (European 1950) نقطه مورد نظر را مشاهده و پس از انجام بررسی‌های لازم و با اطمینان کامل از مراحل ثبت محدوده مورد نظر خود با مراجعه به سازمان نظام مهندسی و ترسیم محدوده مورد نظر موازی با طول و عرض جغرافیایی نقشه مورد نظر اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه چهار گوش مورد نظر باید در راستای طول و عرض جغرافیایی ترسیم و منطبق شود، یادآور شد: متقاضی پس از ترسیم محدوده و تائید از سوی نظام مهندسی برای ثبت نهایی مدارک مورد نیاز مطابق چک لیست، آن را به دبیرخانه سازمان تحویل و شماره ثبت، تاریخ و ساعت ثبت را دریافت می‌کنند.

رئیس اداره اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: درخواست متقاضیان ظرف مدت هفت روز از تاریخ ثبت، بررسی و تطبیق دفتر اقدام و ابلاغیه صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات GIS استان پایان وقت اداری هر روز به روز رسانی می‌شود، خاطر نشان کرد: تصویر معدنی و اکتشافی به روز شده محدوده‌ها در پورتال سازمان به آدرس zanjan.mim.gov.ir  نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول