اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت

حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی شد

خبرگزاری فارس: سیدابراهیم حسینی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی منصوب شد.

حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سیدابراهیم حسینی به عنوان نخستین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی منصوب شد.

در این حکم که به امضای مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت رسیده، آمده است: با توجه به تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و عملی، جنابعالی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی منصوب می‌شوید.

غضنفری در این حکم ساماندهی امور و وظایف مربوطه برای تحقق اهداف و مأموریت‌های صنعتی، معدنی و تجاری با رویکرد ارتقاء کمی و کیفی تولیدات از طریق کاهش هزینه‌های تمام شده، ارتقای سطح بهره‌وری و افزایش زمینه رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی را از جمله انتظارات این وزارتخانه از حسینی عنوان کرده است.

همچنین ایجاد ارتباط مؤثر بین جامعه اصناف و فعالیت و تشکل‌های تولیدی و تجاری و استفاده از ظرفیت عظیم تأمین منابع و توزیع گسترده واحدهای صنعتی برای رسیدن به اهداف ملی از دیگر موارد مورد انتظار وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان شده است.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول