اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان و خانواده خبر داد

اختصاص 3.5 میلیارد ریال برای آموزش کارگران زن در بخش صنعت، معدن و تجارت

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر صنعت،معدن و تجارت در امور بانوان و خانواده گفت: اعتباری بالغ بر 5/3 میلیارد ریال به آموزش کارگران زن در بخش صنعت ، معدن و تجارت اختصاص یافته است.

اختصاص 3.5 میلیارد ریال برای آموزش کارگران زن در بخش صنعت، معدن و تجارت
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و‌ بلوچستان ثریا ظفری در نخستین گردهمایی سراسری مشاورین امور بانوان و خانواده سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت بر لزوم برنامه‌ریزی برای نهادینه کردن ذهنیت صحیح اجتماعی از نقش بانوان در اجتماع و فعالیت‌های آنان تأکید کرد.
وی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سومین نشست راهبردی زن،‌خانواده و اسلام سندی برای چشم‌انداز حوزه زنان و خانواده است که باید با همت مسئولان به فعلیت برسد.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای بانوان شاغل در بخش‌های اقتصادی، بر ضرورت انجام اقدامات زیرساختی،‌قانونی و فرهنگی برای تسهیل فعالیت بانوان تأکید کرد.
وی گفت: اجرای طرح رحمت شاخه کارگری، ‌تداوم فعالیت‌های مرکز مشاور خانواده، ‌تشکیل کمیته بانوان در سازمان‌های استانی، طرح پایش سلامت برای کارکنان ستادی و وزارتخانه از مهم‌ترین فعالیتهای دفتر امور بانوان و خانواده وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
ظفری به موضوع آموزش بانوان کارگر نیز اشاره کرد و گفت: اعتباری بالغ بر 5/3 میلیارد ریال برای آموزش 30 هزار کارگر زن تخصیص داده شده که آموزش این بانوان آغاز شده است.
انتهای پیام/خ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول