اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس خواستار شد

دفاتر صنعت، معدن و تجارت در شمیرانات و ری ایجاد شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد دفاتر سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‏های شمیرانات و ری شد.

دفاتر صنعت، معدن و تجارت در شمیرانات و ری ایجاد شود

لاله افتخاری در حاشیه نشست نمایندگان تهران با صنعتگران منطقه کارگاهی کارآفرینان جاجرود (تپه سیف) که با حضور جمع کثیری از صاحبان صنایع شمال شرق استان تهران برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: از جمله مصوبات لازم‏الاجرا در شهرستان شمیرانات، ایجاد دفتر صنعت، معدن و تجارت بود.

وی ادامه داد: از این رو، مراتب را از طریق مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیر شدیم که چرا این مصوبات اجرایی نشده است.

افتخاری اضافه کرد: شهرستان ری نیز دارای شرایطی مشابهی است که در این شهرستان مشکلاتی پیرامون ادغام صورت گرفته و جابه‏جایی نیروها وجود داشت که برای رفع آن مصوباتی دریافت شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار ما رفع مباحثی از این دست به صورت ضرب‏العجلی است.

 

* صنعت و کشاورزی در هدفمندی یارانه‏ها دچار آسیب شد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اجرایی نشدن قوانین مصوب مجلس در خصوص قانون هدفمندی یارانه‏ها، صنعت و کشاورزی دچار آسیب شد.

افتخاری در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: نگاه مجلس شورای اسلامی به همت مسئولان اجرایی کشور است.

وی ادامه داد: مجلس نیز همچنان برای رفع مشکلات قانون هدفمندی یارانه‏ها آماده همکاری با دولت است.

افتخاری برای ایجاد امکانات و ملزوماتی جهت ایجاد صنایع غیرآلاینده و تبدیل در مناطق کارگاهی حواشی تهران ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول