اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد:

حل مشکلات فرا روی صنعت، معدن و تجارت

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن، بسیاری از مشکلات فرا روی صنعت، معدن و تجارت حل و بسیاری از بروکراسی‌های موازی و زائد حذف خواهد شد.

حل مشکلات فرا روی صنعت، معدن و تجارت
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، حسن جمشیدیها در نشست مشترک با اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی قزوین بیان کرد: ارتباط نزدیک بین بخش‌های صنعت، معدن و تجارت در استان صنعتی قزوین تأثیر بسیار خوبی در رونق اقتصادی و پیشرفت در صنعت و تجارت خواهد داشت.
وی ادامه داد: با ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن، بسیاری از مشکلات فرا روی صنعت، معدن و تجارت حل و بسیاری از بروکراسی‌های موازی و زائد حذف خواهد شد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با تأکید بر استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی در اجرای برنامه‌های اقتصادی استان افزود: به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم در اجرای برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید از توانمندی‌های تشکل‌های موجود در بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی و صنایع، معادن استفاده شود.
وی خاطر نشان کرد: در سال جهاد اقتصادی فضای سازمان جدید صنعت، معدن و تجارت باید فضایی توام با همدلی، مودت و تلاش مضاعف باشد تا اهداف دولت و منویات مقام معظم رهبری اجرایی شود.
جمشیدی‌ها خواهان مشارکت و همدلی همه جانبه بین بخش‌ها، تشکل‌ها و همچنین کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت شد و گفت: در فرایند ادغام، مشارکت همه جانبه بین کارکنان سازمان و تشکل‌های بخش خصوصی و موسسات تحقیقی، پژوهشی و دانشگاهی استان، مقدمات رشد اقتصادی و رفع مشکلات پیش روی تجارت و صنعت و معدن استان فراهم خواهد شد.
در ادامه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان قزوین با اشاره به ادغام دو وزارت خانه بازرگانی و صنایع و معادن اظهار کرد: امیدواریم نقش بخش خصوصی و تأثیرگذاری آن در صنعت و تجارت استان بیش از گذشته باشد و بتواند وظیفه خود را در مشاوره و خدمات به صنایع تجار و همچنین معدن‌ کاران استان به خوبی ایفا کند.
علیرضا کشاورز افزود: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان در انجام وظیفه خود همچون گذشته، همکار و همراه سازمان جدید صنعت، معدن و تجارت استان خواهد بود و همکاری‌های لازم را به منظور اجرای امور مربوط به اتاق خواهد داشت.
وی با اشاره به مشکلات متعدد در بخش تولید، اظهار امیدواری کرد: با همکاری و کمک سازمان جدید صنعت، معدن و تجارت استان، بخشی از این مشکلات مرتفع شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول