اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت

مرحمتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر شد

خبرگزاری فارس: مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی اسماعیل مرحمتی را به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر منصوب کرد.

مرحمتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، اسماعیل مرحمتی گفت: تمام ماموریت‌هایی که دو سازمان بازرگانی و سازمان صنایع و معادن استان بوشهر در وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن سابق داشته‌اند، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر منتقل شده و در حال پیگیری و انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، موضوع حمایت از تولید به عنوان ماموریت ویژه عنوان شده و این موضوع به عنوان شعار محوری برای سازمانهای صنعت، معدن و تجارت تمام استان‌ها نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

مرحمتی تا پیش از این در سمت‌هایی همچون معاون امور تولید سازمان صنایع و معادن سابق، مدیر کل اداره معادن و فلزات استان بوشهر و رئیس سازمان صنایع و معادن استان بوشهر مشغول به کار بوده است.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول