اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مجلس شهرک‌های صنعتی ایران:

ادغام صنعت، معدن و تجارت سبب ارتباط تولید و بازاریابی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با ادغام صنایع و معادن با وزارت بازرگانی و تشکیل وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تولید و بازاریابی به هم مرتبط می‌شوند.

ادغام صنعت، معدن و تجارت سبب ارتباط تولید و بازاریابی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج موفق عصر امروز در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: ادغام وزارت صنایع و معادن با وزارت بازرگانی و شکل‌گیری وزارتخانه جدید صنعت، معدن و تجارت این حرکت خوب که بستر تولید و بازاریابی را به هم مرتبط می‌سازد فرصتی را برای تولیدکنندگان فراهم می‌آورد تا در فروش محصولات و رونق تجارت آنها خود ورود پیدا کرده و یا بستر این کار را به شکل مناسب فراهم کنند.
وی در ادامه سخنان خود به حمایت‌های این وزارتخانه از طرح‌های مختلف صنعتی و تجاری خبر داد و تصریح کرد: بخش عظیمی از فعالیت‌های این حوزه براساس اصل 44 به بخش خصوصی واگذار می‌شود به طوری که در استان اردبیل نیز با فعالیت‌های خوب این واگذاری‌ها انجام شده است.
موفق از عضویت رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف مشارکت دادن بخش خصوصی در حوزه تجارت و صنعت تمایل داریم این مجموعه نیز در رونق‌بخشی به فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی سهیم باشد.
این مسئول در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی مناطق مرزی کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: استان اردبیل نیز با توجه به مرزی بودن جز مناطق مشخص شده برای راه‌اندازی این شهرک‌ها است که انتظار می‌رود با هدف رونق بخش صنعت و تجارت این شهرک‌ها فعال شده و بتوانند نیازمندی آن سوی مرزها را تأمین کنند.
وی اضافه کرد: هدف اصلی ایجاد شهرک‌های صنعتی حضور محصولات تولید شده برای امر صادرات است که در کنار آن تلاش می‌کنیم از خوشه‌های صنعتی در استان‌های مختلف حمایت کنیم.
به گزارش فارس، معاون امور مجلس سازمان صنایع کوچک ایران از راه‌اندازی چهار خوشه صنعتی در استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: فعالیت منطقه ویژه اقتصادی استان اردبیل و فعال شدن شهرک‌های صنعتی مشترک مرزی می‌تواند استان اردبیل را به یک قطب صنعتی و اقتصادی تبدیل کند که در این زمینه از فعالیت خوشه‌های صنعتی نظیر فرآورده‌های لبنی، فرآوری محصولات باغی و کشاورزی حمایت می‌کنیم.
در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات علی خداپناه‌لو مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، محمد ملاطفی مدیرکل سابق صنایع و معادن استان اردبیل به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول