اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته سلامت صورت گرفت

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از سرای سالمندان

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مدیران و کارکنان بهزیستی و مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از آسایشگاه‌های سالمندان شهر کیان و فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد بازدید کرد.

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از سرای سالمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار با حضور در بین سالمندان لحظات صمیمانه‌ای را با آنان سپری و برای آنان آرزوی سلامتی و نشاط کرد.

علی‌اصغر عنابستانی در این دیدار سالمندان را گنجینه‌های جامعه دانست و تصریح کرد: تجربه‌های این عزیزان با ارزش است و باید همه ما از این تجربه‌ها استفاده کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار چهره به چهره با سالمندان صحبت‌های آنان را شنید و به تک تک سالمندان گفت: تمام سعی و تلاش مسئولان فراهم کردن آرامش برای شما است.

عنابستانی با بیان اینکه سالمندی دوره کمال و پویایی آدمی است، گفت: سال‌هایی که به دلیل داشتن تجربه می‌تواند بهترین کارآیی را داشته باشد، البته اگر خانواده‌ها گروه‌های سالمند را در میان خود باور کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اشاعه فرهنگ تکریم و بزرگداشت سالمند باید بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: سالمندان تنها قشری هستند که شاید تاکنون کمتر حرفی از آنها به میان آمده است.

در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مسئولان بهزیستی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند.

در پایان استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیرکل بهزیستی با اهدای گل و هدایایی از زحمات سالیان پر‌بار عمر سالمندان تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول