اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

7 درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: هفت درصد جمعیت کشور و بالغ بر 5 میلیون نفر در ایران بالای 60 سال سن دارند.

7 درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین بعد از ظهر امروز و همزمان با هفته سلامت در جمع دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه امام رضا (ع) اظهار داشت: با اعلام امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اقدامات وزارت بهداشت و بخش سلامت کشور نیز در این مسیر هدف‌گذاری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه سلامت و امنیت دو نعمت مهم در زندگی انسان بوده که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است افزود: با توجه به شعار هفته سلامت امسال سازمان بهداشت جهانی به عنوان سال سالمندی و سلامت باید برنامه‌ریزی برای این بخش در کشور شتاب بیشتری گیرد.

وی با بیان اینکه هفت درصد جمعیت کشور و بالغ بر 5 میلیون نفر در ایران بالای 60 سال سن دارند ابراز داشت: 60 سال قبل به پیشنهاد ایران از سوی سازمان بهداشت جهانی 18 فروردین به عنوان روز سلامت در دنیا نامگذاری شد و این نامگذاری بیانگر اهمیت بسیار مسائل مرتبط با سلامت مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: در هفته سلامت برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است که مهم‌ترین هدف ما در این برنامه‌ها زمینه‌سازی برای فرهنگ‌سازی جامعه در مورد سلامت در اقشار مختلف به ویژه سالمندان است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول