اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید استان همدان خبر داد

برگزاری طرح سپاس در سال جاری در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید استان همدان گفت: طرح سپاس در قالب طرح مراجعه خادم به مخدوم در سال جاری اجرا می‌شود.

برگزاری طرح سپاس در سال جاری در همدان

احمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طرح سپاس در قالب طرح مراجعه خادم به مخدوم در بنیاد شهید استان همدان سال گذشته به صورت آزمایشی اجرا شد.

وی بیان داشت: در پی موفقیت اجرای این طرح در سال گذشته امسال نیز این طرح به صورت گسترده‌تر در سراسر استان و برای خانواده‌های شهدا و ایثارگر اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد شهید استان همدان عنوان کرد: این طرح به این صورت است که یک تیم از کارکنان بنیاد شهید در طول سال به خانواده‌های شهدا و ایثارگر مراجعه و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا می‌شوند و به مسئولان منعکس می‌کنند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح این است که خانواده‌های شهدا و ایثارگر به مرکز مراجعه نکنند و مسئولان بنیاد شهید به آنها مراجعه و مشکلات آنها را تا حد امکان حل کنند.

رستمی در ادامه گفت: برنامه‌های بنیاد شهید استان همدان در سال جاری در خصوص فعالیت‌ها و کارهای فرهنگی و پژوهشی است که در این راستا سعی داریم تا از نخبگان جامعه ایثارگری استفاده کنیم.

وی در پایان سخنان خود، ابراز داشت:  قرار بر این است که برنامه‌ای مدون در کل کشور اجرا شود که بر اساس آن همه برنامه‌های بنیاد شهید به صورت الکترونیکی انجام شود تا کارها سریعتر به انجام برسد.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول