اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید

بنیاد شهید گلستان میزبان برگزاری نخستین عصر شعر می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری نخستین عصر شعر همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید در گرگان خبر داد.

بنیاد شهید گلستان میزبان برگزاری نخستین عصر شعر می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدعلی طالع‎زاری در جلسه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار داشت: از تعداد 70 اثری که به دبیرخانه ارسال شد تعداد 20 اثر انتخاب و در نخستین عصر شعر که 22 اسفند در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود قرائت خواهند شد.

وی تصریح کرد: شناخت زوایای پیدا و پنهان شهید از پنجره دید هر فردی متفاوت است به خصوص اینکه آن فرد، هنرمند باشد لذا بر این اساس سعی کردیم تا نخستین عصر شعر در گلستان را به میزبانی هنرمندانی بنشینیم که نقش فرهنگ شهادت را به بهترین نحو در جامعه نشان می‎دهند که ثمره این اقدام، بیمه شدن جامعه در مواجهه با بحران‎های مختلف اجتماعی خواهد بود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از استقبال و عضویت 200 هنرمند در نخستین انجمن تخصصی حوزه ایثار و شهادت خبر داد و بیان داشت: تمام سعی‎مان این بوده که با شناسایی نخبگان حوزه ایثار و شهادت، فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار را در جامعه ترویج دهیم.

طالع‎زاری تاکید کرد: برگزاری این عصر شعر در گلستان اتفاقی مبارک خواهد بود که سبب می‎شود تا فرهنگ ناب عاشقی شهدا را در فضای شهرمان طنین‎انداز کنیم چرا که فرهنگ شهادت، خدمت خالصانه به خلق خدا و مبارزه با منفعت‌طلبی‌های فردی است اما این مسیر تنها یک یا علی می‎خواهد تا بار دیگر عشق معنا پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: عصر شعر با محوریت "یک سجده هزار پرواز" همزمان با سالروز بنیاد شهید و امور ایثارگران در 22 اسفند در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول