اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شهرسازی محمودآباد خبر داد

مسکن مهر سرخرود مازندران اردیبهشت آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی محمودآباد گفت: 250 واحد از مسکن مهر شهر سرخرود در صورت حل برخی از مشکلات در اردیبهشت ماه امسال به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

مسکن مهر سرخرود مازندران اردیبهشت آماده بهره‌برداری است

حنظله تقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه سه مسکن مهر به صورت مجتمعی در محمودآباد داریم، گفت: مسکن مهر خط آهی با 432 واحد، مسکن مهر چاکسر سرخرود محمودآباد با 906 واحد و یک پروژه در قالب خودمالکی با 576 واحد از جمله این پروژه‌ها است.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی محمودآباد با اشاره به اینکه امسال 52 هزار واحد مسکن مهر باید در مازندران ساخته شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد 2 هزار و 500 واحد متعلق به محمودآباد است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر یک پروژه ملی است، ابراز داشت: اداره مسکن و شهرسازی به تنهایی نمی‌تواند این کار بزرگ را انجام دهد و از این رو باید دستگاه‌های مرتبط با این موضوع به کمک ما بیایند.

تقی‌پور مشکل آبرسانی مسکن مهر شهر سرخرود را از دغدغه‌های ساخت و بهره‌برداری از این پروژه دانست و افزود: باید دستگاه‌های مربوط با این مسئله همکاری بیشتری را داشته باشند.

این مسئول درباره قراردادهای پیش‌فروش مسکن مهر ابراز داشت: با حدود 320 نفر از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر قرارداد پیش فروش منعقد شده که این افراد واحدهای خود را شناسایی کردند و نظراتشان درباره واحدها به پیمانکاران انتقال داده شده تا اعمال شود.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی محمودآباد با بیان اینکه مشکلات تاسیسات زیربنایی مسکن مهر شهر سرخرود در حال رفع شدن است، ابراز امیدواری کرد در صورت رفع این مشکلات، 250 واحد از این پروژه آماده بهره‌برداری است و با حضور مسئولان به صاحبان واحدها تحویل می‌شود.

وی در جواب سئوال خبرنگار فارس مبنی بر زمان افتتاح پروژه مسکن مهر شهر محمودآباد اذعان داشت: نامساعد بودن شرایط جوی کار در این پروژه را تا حدودی به تاخیر انداخته، اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان خرداد ماه امسال مسکن مهر خط آهی محمودآباد نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول