اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادگاری خبر داد

بهره‌برداری از نخستین دکل بومی حفاری نفت تا شهریورماه

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نخستین دکل بومی حفاری نفت خشکی شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از نخستین دکل بومی حفاری نفت تا شهریورماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین یادگاری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی با تبریک سال نو اظهار داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ستاد انقلاب فرهنگی برای اینکه بتواند فعالیت‌های دانشگاه را در راستای علوم اسلامی ادامه دهد جهاد دانشگاهی را تاسیس کرد که با گذشت 32 سال کارهای خوب و ارزنده‌ای را انجام داده است اما هنوز نتوانسته‌ایم توقعات نظام را صد در صد برآورده کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال با  عنوان «تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی» بیان کرد: امسال در راستای تولید ملی کارهای خوبی کردیم و اخیرا در بحث نفت و گاز برای بومی کردن دانش فنی ورود پیدا کردیم.

رئیس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: امسال با همکاری جهادگران خود نخستین دکل حفاری نفت خشکی را با حمایت وزارت نفت بومی می‌کنیم و امید است در شهریور ماه نخستین دکل بومی حفاری نفت را به بهره‌برداری برسانیم.

وی در عین حال ابراز داشت: جهاد دانشگاهی در مسائل مختلف توانایی ورود به منظور تحقق تولید ملی را دارد و این مسئله بارها به دستگاه‌های اجرایی گفته شده و با آنها در تعامل هستیم.

یادگاری نگهداری جنین در شرایط خاص، مباحث حقوقی، اخلاقی و جنین جایگزین را از دیگر اقدامات این نهاد انقلابی عنوان و خاطرنشان کرد: در زمینه فنی مهندسی، علوم پزشکی و هنر نیز کارهایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول