اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 4 میلیارد اعتبار

کارخانه کلید پریز طوس خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلیل‌آباد گفت: با هزینه 4 میلیارد تومان اعتبار کارخانه کلید پریز طوس الکتریک شهرستان خلیل‌آباد پس از مرحله آزمایشی از اردیبهشت‌ماه به طور رسمی تولید خود را آغاز می‌کند.

کارخانه کلید پریز طوس خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در بازدید از این کارخانه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مسئولان بحث اشتغال است.

وی حل مشکلات صنایع و اینکه صنایع می‌توانند از تمام ظرفیت‌های کاری خود استفاده کنند را از وظایف مسئولان دانست و افزود: سیستم بانکی کشور همگام با سیاست‌های نظام در ارائه خدمات بانکی پیش نرفته است و یکی از سیاست‌های دولت نهم و دهم اصلاح سیستم بانکی بوده که توسط دولت در دست اجراست.

مرادزاده گفت: طوس‌الکتریک چون نگینی در خلیل‌آباد می‌درخشد.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیران شهرستان در خدمت تولیدکننده هستند، اظهار داشت: مدیران کارخانجات باید در افزایش میزان بهره‌وری کار همت کنند تا هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف‌کننده مقرون به صرفه باشد.

سیدعلی حسینی مدیرعامل کارخانه طوس‌الکتریک خلیل‌آباد نیز گفت: از مدت پنج ماه گذشته به صورت آزمایشی کار را شروع کرده‌ایم که با رفع معایب و نصب دستگاه‌های لازم، از اردیبهشت‌ماه 91 به طور رسمی تولید خود را آغاز کنیم.

وی تأمین نقدینگی برای خرید مواد اولیه را از خواسته‌های خود ذکر کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 15 نفر مشغول به کار هستند که از آغاز فعالیت رسمی پیش‌بینی تعداد 200 نفر کارگر را در یک شیفت کاری خواهیم داشت.

وی افزود: با مشغول به کار شدن این تعداد نیرو و تأمین مواد اولیه روزانه تعداد 30 هزار عدد کلید پریز تولید، مونتاژ و بسته‌بندی خواهد شد.

حسین نوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد نیز گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نگاه ویژه‌ای به تولید و سرمایه‌گذاری داخل کشور است.

وی افزود: تلاش می‌شود تا کارخانجات بتوانند از تمام ظرفیت کاری خود استفاده کنند، زیرا در صورت اینکه هر شرکت و کارخانه‌ای از تمام ظرفیت کاری خود استفاده کند در شهرستان خلیل‌آباد ریشه بیکاری محو می‌شود.

نوری با حمایت از کارخانه طوس الکتریک شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: مدیران کارخانجات و شرکت‌های تعاونی باید تدابیری بیاندیشند تا حداکثر استفاده از زمان کاری داشته باشند و ساعات کاری و زمان تولید را دو و سه شیفت دنبال کنند.

وی بر ایمنی کار و رعایت بهداشت و استفاده صحیح و نیز پرداخت حق و حقوق کارگر تأکید کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول