اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز:

برخورد با بدحجابی نیازمند کار فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد: ترویج عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با مظاهر بدحجابی نیازمند کار فرهنگی و حرکت بر اساس برنامه‌ریزی عالمانه است.

برخورد با بدحجابی نیازمند کار فرهنگی است

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که همواره در آستانه فرارسیدن فصل تابستان مطرح می‌شود، موضوع مبارزه با بدحجابی است.

وی تصریح کرد: به طور قطع اکثر ملت ایران بویژه خانواده‌ها مخالف برخورد قاطع با مظاهر بدحجابی و مانکن‌های خیابانی نیستند و بسیاری از مردم با مراجعه به نهادهای مسئول خواستار برخورد قاطع با این افراد هستند. 

* برخی جوانان بدحجاب فریب خورده‌اند

این مسئول فرهنگی تأکید کرد: بنابراین لزوم برخورد با بدحجابی به ویژه مانکن‌های خیابانی که با هدف تخریب باورها و امنیت روانی جامعه بی‌عفتی را ترویج می‌کنند، بر کسی پوشیده نیست.

مسعودی خاطرنشان کرد: البته باید به این نکته ضروری توجه داشت که ورود به این عرصه باید عالمانه، آگاهانه و با برنامه‌ریزی فرهنگی همراه باشد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج که آیا برخوردهای قهری نیروی انتظامی و نهادهای مسئول دیگر می‌تواند در نهایت منجر به رفع بدحجابی شود؟ گفت: برخوردهای قهری نهادهایی مانند نیروی انتظامی لازم است،‌ اما به طور قطع کافی نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد: به عنوان نمونه برخی از جوانان ما که حجاب کامل ندارند،‌ فریب خورده و در صورت آگاهی حجاب خود را به صورت کامل رعایت خواهند کرد، چرا که اکثریت مطلق ملت ایران بویژه جوانان ایرانی افرادی مسلمان و دارای اعتقادات مذهبی هستند.

مسعودی افزود: بنابراین نهادهای مختلف بویژه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی باید در کنار برخوردهای قهری ، فرهنگ‌سازی مناسبی نیز داشته و از طریق پیام‌های فرهنگی جوانان را آگاه کنند.

وی تأکید کرد: به طور قطع اگر به کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب بی‌توجه باشیم، در برابر تهاجم گسترده فرهنگی غربی‌ها که با هدف منحرف ساختن ذهن جوانان ایرانی و گرفتار کردن نسل سوم و چهارم انقلاب در گرداب بی‌عفتی است، موفقیتی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول