اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه بهداشت آموزش و پرورش استان اصفهان:

700 هزار دانش‌آموز اصفهانی دارای شناسنامه سلامت هستند

خبرگزاری فارس: رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره ‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از 700 هزار دانش‌آموز موجود در سطح استان از شناسنامه سلامت برخوردار هستند.

700 هزار دانش‌آموز اصفهانی دارای شناسنامه سلامت هستند

سعید باقری در حاشیه همایش هفته سلامت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه 18 تا 24 فروردین‌ماه به عنوان هفته سلامت محسوب می‌شود، اظهار داشت: 18 فروردین‌ماه به عنوان روز جهانی سلامت است که زندگی سالم، طول عمر بیشتر با تأکید بر موضوع سالمندی و سلامت شعار جهانی روز بهداشت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توجه به ابعاد مختلف سلامتی باید از دوران ابتدایی در میان دانش‌آموزان نهادینه شود، اضافه کرد: اجرای طرح سنجش دانش‌آموزان از ابتدای ورود آنها به نظام آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای سلامتی این افراد است.

رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره ‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: آموزش و پرورش هر ساله برای دانش‌آموزانی که وارد سیستم آموزشی می‌شوند شناسنامه سلامت صادر می‌کند.

وی به تعداد شناسنامه‌های سلامت موجود در سطح نظام آموزشی اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر بیش از 700 هزار دانش‌آموز موجود در سطح استان از شناسنامه سلامت برخوردار هستند.

باقری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان همواره باید به سلامتی جسمی و داخلی خود توجه کنند، تأکید کرد: در ابتدای سال تحصیلی جاری نیز بیش از 60 هزار دانش‌آموز پایه نخست ابتدایی شناسنامه سلامت دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سلامت جسمانی دانش‌آموزان با ورزش و فعالیت‌های مفید جسمانی تضمین می‌شود، افزود: سلامتی سالمندان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در حال حاضر در هر مدرسه‌ای برای ارزیابی سلامتی خانواده‌های دانش‌آموزان که در سن سالمندی قرار دارند ایستگاه‌های سلامت راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول