اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

زنگ سلامت در مدارس تویسرکان نواخته شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان شهرستانی، زنگ سلامت در مدارس تویسرکان نواخته شد.

زنگ سلامت در مدارس تویسرکان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، به مناسبت هفته سلامت و روز جهانی بهداشت "زنگ سلامت" با حضور مسئولان مربوطه در مدارس شهرستان و به صورت نمادین در مدرس شهید سلیمی تویسرکان نواخته شد.

در این مراسم حسن رضانیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه بهداشت و سلامت جسم و روح و روان انسان باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: یکی از کاربردی‌ترین راهکارها برای ترویج سلامت در جامعه به ویژه در خانواده‌ها آگاهسازی و آموزش دانش‌آموزان در سطوح مختلف تحصیلی است

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه رعایت بهداشت جسم و روح توصیه بسیار شده در دین مبین اسلام است، بیان داشت: احراز اهداف و برنامه‌های تدوینی در زندگی فردی و اجتماعی نیازمند بدنی سالم و روحی با نشاط است چرا که انسان سالم پویا در همه عرصه‌ها موفق است.

وی با اشاره به اینکه در پروسه 34 عمر با برکت انقلاب در حوزه سلامت اقدامات و تلاش‌های قابل توجهی انجام شده است، گفت: با توجه به شعار بهداشت جهانی با عنوان " زندگی سالم، طول عمر بیشتر" با محوریت سالمندان باید اولویت‌های نظام سلامت با مدیریت کارآمد دستگاه اجرایی در شهرستان بازنگری شود.

رضانیا توجه به بهداشت و سلامت شهرستان را نیازمند یک نگاه جدی دانست و تأکید کرد: با توجه به توانمندی‌های شهرستان حرکت در راستای ایجاد بستری مناسب برای رشد روند امور سلامت آحاد مردم لازم و ضروری است.

وی، احترام و توجه به سالمندان را یکی از امور مهم در اساس خانواده برشمرد و خاطرنشان شد: شعار بهداشت سال جاری در هفته سلامت با محوریت سالمندان است می‌طلبد که در همین راستا برنامه مدون و کارشناسی طراحی شود چرا که سالمندان سرمایه‌های ارزشمند جامعه اسلامی هستند.

فرماندار شهرستان تویسرکان در پایان سخنان خود گفت: گسترش رابطه با سالمندان و بهره‌مندی از داشته‌های آنان به رشد و ارتقای امور در حوزه‌های مختلف اجتماع کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول