اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل

نمایشگاه سلامت گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه هفته سلامت در محوطه شهرداری آمل گشایش یافت.

نمایشگاه سلامت گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل ظهر امروز در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه در طول هفته سلامت به منظور افزایش زمینه‌های آموزشی شهروندان دایر شده است، اظهار داشت: در این نمایشگاه اندازه‌گیری قد و وزن و میزان چاقی مراجعه‌کنندگان نیز سنجش می‌شود.

حمزه قاسمی با بیان اینکه در طول ایام برگزاری این نمایشگاه، در بیمارستان‌های شهرستان نیز پنج نوع خدمت عمومی برای شهروندان ارائه می‌شود، افزود: دو معاینه تخصصی ویژه بانوان در این بیمارستان‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه در این نمایشگاه مشاوره تغذیه، توزیع تراکت و آموزش عمومی به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: در هفته سلامت هر روز اجرای نمایش با رویکرد تغذیه برای دانش‌آموزان انجام می‌شود.

به گفته وی، نماهنگ آموزش تغذیه سالم نیز برای دانش‌آموزان تهیه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با بیان اینکه سه عامل مهم تهدیدکننده سلامت در این نمایشگاه به مردم معرفی می‌شود، تصریح کرد: چاقی، عدم تحرک بدنی و مصرف دخانیات عوامل تهدیدکننده سلامتی هستند.

وی با اعلام اینکه این تهدیدات کودکان تا سالمندان را در معرض خطر قرار می‌دهد، افزود: برای رفع این مشکلات، نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها و متولیان است.

قاسمی با اشاره به اینکه عدم توجه به اصلاح رفتارها، موجب ایجاد هزینه‌هایی برای افراد و خانواده‌ها می‌شود، گفت: تجدید نظر در رفتارهای روزمره زندگی می‌تواند به سلامت افراد کمک کند.

انتهای‌پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول