اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل گیلان خبر داد

توزیع 6 هزار جلد پیک نوروزی بین دانش‌آموزان گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل گیلان و پایانه‌های گیلان گفت: در راستای اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های گیلان تعداد شش هزار جلد پیک نوروزی بین دانش‌آموزان استان توزیع شده است.

توزیع 6 هزار جلد پیک نوروزی بین دانش‌آموزان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سعید رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه حمل و نقل و پایانه‌های استان با اشاره به توزیع پیک نوروزی ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌های استان، اظهار داشت: در راستای اجرای دوازدهمین طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های گیلان که در دو بخش ایمن‌سازی فیزیکی و نرم‌افزاری انجام می‌گیرد تعداد زیادی پیک نوروزی به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی ادامه داد: اداره کل حمل و نقل و پایانه ای استان گیلان با توجه به لزوم توجه به شکل‌گیری  بسیاری از عادات و رفتارها در دوران کودکی و راهکارهای آموزشی و تشویقی برای آموزش ایمنی و ترافیک به دانش‌آموزان  اقدام به طراحی، چاپ و توزیع رایگان شش هزار جلد پیک نوروزی برای دانش‌آموزان کرده است.

این مسئول، مهم‌ترین هدف طرح را ایجاد حس مسئولیت در دانش‌آموزان در قبال ایمنی خود و دیگر دانش‌آموزان و پرورش مهارت‌های لازم برای حضور ایمن در ترافیک عنوان کرد.

وی، محتوای پیک نوروزی را داستان، شعر، جدول، بازی و شوخی و رنگ‌آمیزی با رویکرد ایمنی بیان کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: اداره ایمنی و ترافیک مطالب پیک را که حاوی آموزش‌های ایمنی و ترافیک مناسب با سطح هر پایه از ابتدای دبستان تا سوم راهنمایی است را طراحی کرده است و به چاپ رسانده است.

وی با تصریح بر عزم ملی برای ارتقای فرهنگ ایمنی، یادآور شد: با توجه به عزم ملی برای ارتقای فرهنگ ایمنی و ترافیک کشور در سال‌های اخیر امیدواریم با استفاده از این روش بتوانیم نقش موثری در توسعه فرهنگ ایمنی در بین دانش‌آموزان و آینده‌سازان این کشور داشته باشیم.

‌انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول