اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر تفرش:

برنامه‌های هلال‌احمر تفرش آموزش به دانشجو و دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر تفرش ارائه آموزش امداد و کمک‌های اولیه در کانون دانشجویی و دانش‌آموزی را از برنامه‌های مهم این جمعیت در سال جاری عنوان کرد.

برنامه‌های هلال‌احمر تفرش آموزش به دانشجو و دانش‌آموزان است

مجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: توجه به بحث آموزش به ویژه در بخش دانشجویی و دانش‌آموزی از مهم‌ترین برنامه‌های این جمعیت در سال جاری است که برنامه‌ریزی در این زمینه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: ساخت و احداث ساختمان جمعیت هلال‌احمر با توجه به کمبود فضای مورد نیاز از دیگر برنامه‌های پیش‌روی این جمعیت در سال جاری است که به زودی با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار وارد فاز اجرایی خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تفرش همچنین از برگزاری سومین مرحله انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت در اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین‌جمال در ادامه با اشاره به اقدامات این جمعیت در ایام نوروز خاطر نشان ساخت: در طرح امداد نوروزی سه اکیپ امدادی در محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر شد که در طول تعطیلات پنج تصادف را سرویس‌رسانی کرد.

وی افزود: در طرح راهنمای مسافران نوروزی نیز 50 نفر مشارکت داشتند که در مجموع بیش از 12 هزار نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تفرش پخش کلیپ مناطق گردشگری شهرستان از طریق بلوتوث و استقرار یک اکیپ امدادی موتوری در محورهای مواصلاتی را از دیگر فعالیت‌‌های این جمعیت در ایام نوروز عنوان کرد.

انتهای پیام/ی30/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول