اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

حضور دانش‌آموزان تضمین‌کننده ایران توسعه‌یافته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: نگاه دانش‌آموزان و حضور سالم و سرزنده آنها در عرصه‌های مختلف کشور، تضمین‌کننده ایران توسعه‌یافته است.

حضور دانش‌آموزان تضمین‌کننده ایران توسعه‌یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌اکبر فامیل‌کریمی صبح امروز شنبه در مراسم زنگ سلامت در بین دانش‌آموزان و مسئولان استان اظهار داشت: همه کارها و جلساتی که در استان صورت می‌گیرد برای سلامتی شهروندان است و ما برای این که جامعه سالمی داشته باشیم باید یک هماهنگی و هدف مشخص را در نظر بگیریم.

وی بیان داشت: همه ما باید احترام به قوانین را از جزئی‌ترین تا مهم‌ترین آن رعایت کنیم چرا که همه این قوانین در راستای ارتقا و حفظ سلامتی و تندرستی افراد تعریف شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار عنوان کرد: بیشترین دغدغه‌ای که ما در استان با آن روبه‌رو هستیم بحث عدم توجه به سلامتی است که باید این بحث را برای همه افراد مطالبه و پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: از افتخارات ما در نظام جمهوری اسلامی این است که تمام مباحث و برنامه‌ها از مرکز تا دور افتاده‌ترین مکان به خوبی در نظر گرفته می‌شود.

فامیل‌کریمی افزود: همان طور که امروز زنگ سلامت با حضور مسئولان آموزش و پرورش صورت می‌گیرد مهم‌ترین بحث سلامت نیز در آموزش و پرورش مطرح است که دانش‌آموزان مهم‌ترین نقش را در انتقال مفاهیم به خانواده و جامعه دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: بخش عمده کار آموزش و پرورش با تحول بنیادین تکمیل می‌شود که این تحول به سمت سلامتی دانش‌آموزان پیش می‌رود و امیدواریم از همه این برنامه‌ها استفاده لازم را در راستای سلامتی و ترویج آن در خانواده استفاده کنیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در جلسه، خاطرنشان کرد: نگاه شما دانش‌آموزان و حضور سالم و سرزنده شما در عرصه‌های مختلف کشور، تضمین‌کننده ایران توسعه‌یافته است.

فامیل کریمی در پایان سخنان خود گفت: نگاه رهبری نیز در نام‌گذاری امسال برای همین سلامتی و خدمت شما دانش‌آموزان برای آینده روشن است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول