اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان:

180 هزار پیک نوروزی گیلان توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: در ایام نوروز بیش از 180 هزار پیک نوروزی در استان توزیع می‌شود.

180 هزار پیک نوروزی گیلان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید مرآت صبح امروز در جلسه پلیس اجتماعی فرماندهی انتظامی استان توزیع پیک نوروزی را با هماهنگی آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: هماهنگی با آموزش و پرورش در راستای تقویت تعامل دوسویه صورت گرفته است.

وی، با بیان اینکه در پیک نوروزی توصیه‌های پلیس به مناسبت ایام نوروز درج شده است، افزود: این توصیه‌ها به صورت جداگانه در پایه‌های تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی انجام گرفته است.

این مسئول، با اشاره به اینکه پیک‌های نوروزی به تعداد 180 هزار نسخه است، تصریح کرد: این پیک‌ها بین مسافران به ویژه دانش‌آموزان برای ارتقای امنیت بیشتر در جامعه توزیع می‌شود.

وی، از جمله توصیه‌های پلیس را مربوط به نحوه رانندگی افراد دانست و ابراز داشت: ما از مردم می‌خواهیم همواره به پلیس و قانون احترام بگذارند و به هنگام مسافرت دفترچه بیمه و داروهای ضروری را به همراه داشته باشند.

مرآت، رانندگی در جاده‌های گیلان را با احتیاط کامل دانست و اذعان داشت: همواره با سرعت مطمئنه حرکت شود و رانندگان جوان و تازه‌کار نیز از رانندگی در جاده‌ها و خارج از شهر خودداری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی گیلان نیز در این جلسه انجام اقدام‌های آموزشی را از برنامه‌های این پلیس در نوروز 91 ذکر کرد و اظهار  داشت: با انجام این اقدام‌ها درصدد ارتقای امنیت در جامعه هستیم.

وحید خوش‌خلق، کنترل حجم ورودی به بانک‌ها و سیستم‌های امنیتی را از جمله اقدام‌های پیشگیری عنوان کرد و افزود: برای انجام این کار هماهنگی‌های لازم با روسا، مدیران و مسئولان حراست بانک‌ها و موسسات دولتی صورت گرفته است.

وی، افزایش میزان هوشیاری درباره احتمال توزیع اسکناس تقلبی، آماده‌به‌کار بودن دوربین‌های مداربسته، کنترل موارد مشکوک و اطلاع‌رسانی به موقع‌ موارد مشکوک به پلیس 110 را از دیگر اقدام‌های امنیتی ذکر کرد.

این مسئول اذعان داشت: مسئولان حراست بانک‌های گیلان نیز باید از راه‌اندازی و یا تعمیرات شعب بدون هماهنگی با پلیس در ایام نوروز خودداری کنند و لیست بانک‌های فعال در این ایام به پلیس داده شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول