اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

پیک‌های نوروزی پنج پایه و دوره پیش‌دبستانی با رویکرد جدید ارائه شد

خبرگزاری فارس: معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: پیک‌های نوروزی پنج پایه و دوره پیش‌دبستانی با رویکرد جدید کتب درسی و اهداف دوره ابتدایی و محوریت استقرار پایه ششم ابتدایی تالیف شد.

پیک‌های نوروزی پنج پایه و دوره پیش‌دبستانی با رویکرد جدید ارائه شد

طاهره عرفانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تبدیل فضای نامناسب مدارس عشایری به کانکس‌های مجهز و مناسب آموزشی به تعداد 7 دستگاه به ارزش ریالی 118 میلیون و 750 هزار ریال جمعاً به مبلغ 850 میلیون ریال و 3 دستگاه تعهد اداره‌کل نوسازی از توفیقات این معاونت در سال 90 بوده است.

عرفانیان افزود: هوشمندسازی مدارس عشایر با تهیه و توزیع 20 لپ‌تاپ که ارزش ریالی هر کدام 7 میلیون ریال است و در مجموع مبلغ 140 میلیون ریال هزینه شده از دیگر برنامه‌های معاونت ابتدایی در سال گذشته بود.

معاونت ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار داشت: طرح میثاق آسمانی در حریم ملائک در راستای تحقق اهداف اعتقادی دوره ابتدایی شامل آشنایی با زندگی انبیاء به ویژه نبی‌اکرم(ص) و معصومین(ع) و ایجاد مودت و الفت با ایشان و  آشنایی با زندگی مجاهدین در راه خدا و شهدا و احترام به آنان ،آشنایی با زمان‌ها و مکان‌‌های مقدس، ایجاد انس و علاقه به حضور در مسجد و آشنایی با آداب آن از طرح‌های قرآنی این معاونت بود.

عرفانیان افزود: تولید محتوای پیش‌دبستانی برگرفته از مفاهیم قرآنی و آموزه‌های دینی و استقبال بی‌نظیر همکاران دوره ابتدایی از طرح در محضر قرآن با شرکت 75 درصد نیروها و برای تشویق همکاران با هماهنگی معاونت پژوهشی و اختتامیه طرح به شکل دوره غیرحضوری 20 ساعت از دیگر برنامه‌های این معاونت بود.

معاونت ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهارداشت: طرح جشنواره انتخاب شوراهای برتر معلمین در مدارس سطح استان با هدف استفاده بهینه از شوراهای مدارس و تبدیل آن به کارگاه آموزشی و جلسه هم‌اندیشی با طرح 4 سؤال برای هر فصل شورای معلمان و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی ویژه مدیران مجتمع‌ها با هدف ارتقای دانش مدیران پیرامون آنچه که مدیران باید بدانند نیز از برنامه‌های برگزار شده این معاونت بود.

عرفانیان گفت: انتخاب مدیران موفق در مدارس ابتدایی با معیارها و ملاک‌های تعیین شده ویژه مدیر، مدیر مجتمع  به همراه امتیاز مربوطه در دو قسمت 80 امتیاز استان و 20 امتیاز ادارات در اختیار مدارس قرار گرفته تا براساس آن مؤلفه‌ها و مطابق با جدول زمان‌بندی، گزارش فعالیت‌های خود را به ادارات اعلام کنند و مدارسی که ارائه گزارش کردند توسط کارشناسان و گروه‌های آموزشی ادارات مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرند تا مدیران موفق مدارس انتخاب و مورد تشویق قرار گیرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول