اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

شهرداری اصفهان قادر به انجام تمام طرح‌های عمرانی است

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان گفت: امروز شهرداری اصفهان به درجه‌ای از خودباوری و خود اکتفایی رسیده است که می‌توانند تمامی پروژه‌های عمرانی و آبادانی مورد نیاز در سطح شهر را به راحتی اجرا کند.

شهرداری اصفهان قادر به انجام تمام طرح‌های عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار نوروزی جمعی از مدیران شهری با آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمة‌الزهرا(س) و تبریک فرارسیدن سال نو با اشاره به عملکرد شهرداری اصفهان در سال گذشته اظهار داشت: فعالیت‌های شهرداری اصفهان در سال گذشته از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع شهروندان رسیده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان در سال گذشته تمام فعالیت خود را بر چند محور اصلی هم‌چون اخلاص در عمل، گره‌گشایی از کار مردم، تکریم ارباب‌رجوع و هماهنگی، تفاهم با شورای اسلامی شهر و حرکت بر مدار یک برنامه منسجم و منظم استوار کرده بود و این اهداف را نیز در سال جدید با جدیت دنبال می‌کند.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به برخی از دستاوردهای سال گذشته شهرداری اصفهان تصریح کرد: تحقق بخش مهمی از شهرداری شیشه‌ای یا شهرداری الکترونیک، احداث پروژه‌های عظیم شهری، رینگ سوم، تقاطع‌های غیر هم‌سطح، ساماندهی مجموعه تخت‌فولاد، ساماندهی بافت فرسوده در اطراف میدان امام و میدان امام علی(ع)، مجموعه شهر رویاها، تصویب رینگ چهارم ترافیکی کلان‌شهر اصفهان، تصویب طرح تفصیلی، مشخص شدن حریم قانونی شهر اصفهان و صدها پروژه دیگر تنها بخش کوچکی از فعالیت مسئولان شهرداری اصفهان در سال جهاد اقتصادی بوده است.

وی بیان داشت: امروز شهرداری اصفهان به درجه‌ای از خودباوری و خود اکتفایی رسیده است که می‌توانند تمامی پروژه‌های عمرانی و آبادانی مورد نیاز در سطح شهر را به راحتی اجرا کند.

سقائیان‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چالش‌های پیش روی شهرداری اصفهان اظهار داشت: ایجاد مدیریت واحد شهر، تقویت نهاد شورا و واگذاری بخشی از تصمیم‌گیری‌ها به این نهاد، بهبود و ایجاد تعامل و برنامه‌ریزی ملی با استفاده از توان شهرداری‌ها، تأمین بخشی از اعتبارات پروژه‌های کلان از طریق بودجه‌های ملی و بازنگری در قانون شهرداری‌ها تنها بخشی از دغدغه مدیران شهرداری است.

وی تصریح کرد: امروز شهرداری‌ها وظایف دیگری هم‌چون فرهنگی، خدماتی، اجتماعی را نیز دنبال می‌کنند و لازم است قانون شهرداری‌ها نیز متناسب با فعالیت شهرداری‌ها تدوین و اصلاح شود.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول