اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برخلاف مصوبه شهرداری اصفهان و دولت؛

شهرداری اصفهان زمین‌های ساخت جایگاه سوخت را واگذار نکرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: برخلاف مصوبه شهرداری و دولت، شهرداری 30 قطعه زمین در تعهد خود برای ساخت جایگاه سوخت CNG را به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان واگذار نکرده است.

شهرداری اصفهان زمین‌های ساخت جایگاه سوخت را واگذار نکرده است
محمد فرازمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به صحبت‌های اخیر یکی از اعضای شورای شهر اصفهان مبنی بر عدم راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت در شهر اصفهان، اظهار داشت: بر اساس تبصره یک ماده 15 از تبصره 13 قانون بودجه سال 1386 بودجه کل کشور، شهرداری‌ها موظف شده‌اند نسبت به واگذاری زمین با اولویت کلان‌شهرها اقدام کنند.
وی ادامه داد: در همین راستا مقرر شده است شهرداری اصفهان 30 قطعه زمین به منظور ساخت جایگاه در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان قرار دهد که تاکنون 12 قطعه زمین از میزان این تعهد از سوی شهرداری اصفهان تامین شده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در ادامه تصریح کرد: عملیات احداث، تجهیز و راه‌اندازی این 12 قطعه زمین به پایان رسیده است و در مرحله بهره‌برداری قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های بسیار این منطقه به منظور تحویل قطعات باقی‌مانده زمین فاقد نتیجه موثر بوده است، گفت: بنابراین به منظور رفع این معضل انتظار داریم اعضای شورای شهر اصفهان نسبت به پیگیری و تحویل 18 قطعه زمین باقی‌مانده که از سوی شهردار اصفهان مصوب شده است پیگیری‌های لازم را در اسرع وقت انجام دهند.
فرازمند اظهار داشت: در صورتی که شورای شهر با پیگیری‌های خود این تعداد زمین را در اختیار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان قرار دهد این شرکت برای ساخت، تجهیز و راه‌اندازی آن برای خدمات‌رسانی به مردم اقدام می‌کند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 133 جایگاه سوخت CNG در نقاط مختلف استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول