اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان:

شهرداری اصفهان از تیراندازی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین هیئت تیراندازی و شهرداری اصفهان بسته شده است، از این پس شاهد حمایت‌های مادی و معنوی شهرداری از رشته تیراندازی هستیم.

شهرداری اصفهان از تیراندازی حمایت می‌کند
عباس محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در چند سال اخیر قرار بود مبلغ 100 میلیون تومان از طرف شهرداری برای ارتقای رشته تیراندازی اصفهان هزینه شود که این کار با مشکلاتی مواجه شد.
وی با بیان اینکه در جلسه دیروز رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان با شهرداری اصفهان تفاهمنامه‌ای مبنی بر حمایت 100 میلیونی شهرداری اصفهان از رشته تیراندازی بسته شد، تصریح کرد: در عین حال که مالکیت وسایل مورد نیاز تیراندازی با شهرداری اصفهان است اما شرایط به گونه‌ای طراحی می‌شود که ورزشکاران هیئت تیراندازی استان اصفهان نیز بتوانند از این امکانات بهترین استفاده را ببرند.
دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان ادامه داد: پس از عقد تفاهمنامه مبنی بر حمایت شهرداری از رشته تیراندازی منتظر ردیف بودجه مورد نیاز در شهرداری هستیم تا بتوانیم به زودی رشد هم‌گیر این رشته ورزشی را بین علاقه‌مندان شاهد باشیم.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های لیگ تیراندازی کرد و اظهار داشت: در قسمت تپانچه، بانوان رتبه نخست را از آن خود کردند.
محمدی با اشاره به اینکه وضعیت ورزشکاران مرد در رقابت‌‌های لیگ تیراندازی بهتر از بانوان است، گفت: مردان تیرانداز در چهار رقابت تپانچه تنها یک باخت و در قسمت تفنگ تمام شرکت‌کنندگان را شکست دادند.
وی اضافه کرد: تیم تیراندازی اعزامی به رقابت‌های لیگ تیراندازی تیم فولاد ماهان سپاهان است.
دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان با بیان اینکه رقابت‌های لیگ تیراندازی تا اواخر بهمن ‌ماه ادامه دارد، اظهار داشت: در آذر‌ماه سال جاری نیز شاهد راه‌اندازی لیگ تیراندازی استان هستیم.
وی افزود: با وجود امکانات لازم در ایام بهمن ‌ماه رقابت‌های قهرمانی تیراندازی استان را برگزار کرده و در این مراسم از تمام قهرمانان تیراندازی و مربیان این رشته ورزشی برای گردهمایی دوستانه دعوت می‌کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول