اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

شهرداری اصفهان ‌6 میلیارد تومان برای حوزه فرهنگی اختصاص داده است

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان اختصاص سالانه 3 میلیارد تومان برای مساجد شهر و 2.5 میلیارد تومان برای کانون‌ها و گروه‌های فرهنگی در خط اسلام را از جمله اقدامات شهرداری اصفهان در حوزه فرهنگی عنوان کرد.

شهرداری اصفهان ‌6 میلیارد تومان برای حوزه فرهنگی اختصاص داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مرتضی سقائیان‌نژاد بعد از ظهر امروز در دومین همایش هم‌اندیشی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای دهه فجر با بیان اینکه یکی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران خلاصه می‌شود، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در کنار حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب از دیگر تکالیف شورای هماهنگی است.
وی با بیان اینکه شناسایی و شناساندن دستاوردهای کشور و انقلاب از دیگر ارکان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: یادآوری روزهای خدا که یکی از آنها ایام‌الله دهه فجر بوده کاری بسیار ظریف است که هم جنبه علمی و هم جنبه نظری را در خود جای می‌دهد.
شهردار اصفهان ادامه داد: در صورتی که زبان روز در فناوری ارتباطات در کشور مورد استفاده قرار نگیرد حربه‌های ما زنگ می‌زند.
وی با اشاره به اینکه از نظر زیباشناسی برگزاری برنامه‌های دهه فجر کاری هنرمندانه است، گفت: در حال حاضر وضعیتی که جمهوری اسلامی ایران با آن در زمان انتخابات مواجه است می‌طلبد تا وظیفه خود را به عنوان ام‌القرای جهان اسلام با حساسیت بیشتری اجرایی کند.
سقائیان‌نژاد تصریح کرد: امام راحل پیامبر گونه و رهبر انقلاب با هوشمندی این انقلاب را هدایت کرده‌اند و هم‌اکنون شاهد ثمرات آن در جهان هستیم.
وی با اشاره به اینکه حرکت‌های آشوب‌گرانه در 9 دی سال 88 از سوی فتنه‌گران یک بیماری برای کشور بود، افزود: تمامی این فتنه‌ها تنها با کلمه وحدت و پرچم‌داری رهبر معظم انقلاب به پیروزی ملت ایران و انقلاب منجر شد.
شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات در کنار توطئه‌های جریان فتنه، انحرافاتی هم در داخل ما را تهدید می‌کند که باید با این مسائل با هوشیاری برخورد کنیم.
وی حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را از جمله راه‌های موجود برای مقابله با این گونه دسیسه‌ها عنوان کرد و گفت: بصیرت زمان ما شناخت رهبری و حفظ و حراست از آن است.
سقائیان‌نژاد تصریح کرد: در صورتی که وحدت بین مردم حفظ شود می‌توان از گلوگاه انتخابات این دوره نیز به سلامت عبور کرد.
وی اضافه کرد: با این اقدامات می‌توان مجلسی را در این دوره تشکیل داد که حول محور ولایت باشد و در این مسیر ادامه حرکت دهد.
شهردار اصفهان اختصاص سالانه 3 میلیارد تومان برای مساجد شهر و 2.5 میلیارد تومان برای کانون‌ها و گروه‌های فرهنگی در خط اسلام را از جمله اقدامات شهرداری اصفهان در حوزه فرهنگی عنوان کرد و گفت: شهرداری اصفهان دست خود را در دست افرادی گذاشته است که در قلمرو فرهنگی حرکت می‌کنند.
وی از دیگر پروژه‌های مهم در شهر اصفهان را طرح احداث سالن اجلاس سران غیرمتعهدها عنوان کرد و اظهار داشت: با ساخت این مجموعه حدود 141 هزار متر زمین برای سالن‌های اجلاس آماده می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول