اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان:

رویارویی با زیبایی‌های فضا هدف شهرداری اصفهان است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: از دلایل اهمیت دادن به مراکزی مانند مرکز نجوم ادیب اصفهان، علاوه بر توسعه علم نجوم، رویارویی عموم مردم اصفهان با زیبایی‌های فضا است.

رویارویی با زیبایی‌های فضا هدف شهرداری اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور سلطان‌زاده، امروز صبح در حاشیه افتتاح رسمی رصدخانه عمومی مرکز نجوم ادیب توسط شهردار اصفهان اظهار داشت: یکی از زمینه‌های ارتباطی انسان، ارتباط با طبیعت و فضا است که با توجه به زندگی صنعتی امروز چنین ارتباطاتی کم‌رنگ شده و فرصت‌های به دست آمده در این ارتباط  نیز از بین می‌رود.

وی ادامه داد: هر کدام از شهروندان اصفهانی بهتر است یک حداقل فرصتی را برای ارتباط با نجوم و طبیعت در زندگی خود اختصاص دهند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان در مورد برنامه‌های این سازمان با اشاره به اینکه برگزاری رصد‌های خارج از شهر جزو برنامه‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان و مرکز نجوم ادیب است، تأکید کرد: انسان در طبیعت نیاز روانی خود را برطرف می‌کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد رصد‌خانه کوه ‌صفّه اصفهان با بیان اینکه از سال آینده مراحل اجرایی این مکان رصدی آغاز می‌شود، اظهار داشت: اعتبار مالی اولیه این طرح نجومی در حدود 150 میلیون تومان برآورد شده است.

سلطان‌زاده در مورد مرکز نجوم ادیب اصفهان با اشاره اینکه این مرکز از سطح علمی بالایی برخوردار است، تأکید کرد: نشانه این طرح علمی ارتباط مرکز ادیب با ستاد رویت هلال ماه دفتر رهبر معظم انقلاب است.

وی تأکید کرد: مرکز نجوم ادیب اصفهان علاوه بر گسترش هر چه بهتر نجوم بین علاقه‌مندان تلاش می‌کند نجوم را با ساده‌ترین و زیباترین شکل ممکن در اختیار دوستداران این علم قرار دهد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول