اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه اصفهان:

تعامل شهرداری اصفهان با اداره اوقاف نا‌چیز است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در حال حاضر تعامل شهرداری اصفهان با اداره اوقاف نا‌چیز است و شهرداری و تمام شهرداران مناطق 14‌گانه اصفهان باید تعامل و همکاری خود را با این اداره افزایش بدهند.

تعامل شهرداری اصفهان با اداره اوقاف نا‌چیز است
حجت‌الاسلام محمد تقی نقدعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعامل و همکاری اداره اوقاف با شهرداری در سه عرصه اظهار داشت: شهرداری و این اداره باید در زمینه موقوفات، بقاع و اماکن متبرکه و برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر همکاری کنند.
وی به ضرورت اهمیت وقف و موضوعات مربوط به آن در جامعه اشاره کرد و افزود: وقف و موضوعات مربوط به آن از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و اطلاع‌رسانی به مردم و مسئولان در زمینه ارزش، جایگاه و اهمیت موقوفات در سطح جامعه اهمیت ویژه‌ای دارد.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به نحوه همکاری این اداره با شهرداری در زمینه موقوفات تصریح کرد: در شهر اصفهان موقوفات متعددی وجود دارد و در حال حاضر طرح‌های شهرداری با این موقوفات درآمیخته شده است و تعامل با شهرداری نسبت به این موضوع ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه گسترش برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر وظیفه شهرداری است، اضافه کرد: بقاع متبرکه به عنوان مرکز ترویج فرهنگ محسوب می‌شوند و بقاع متبرکه موجود در سطح شهر اصفهان بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری هستند.
نقدعلی با اشاره به جذابیت بالای بقاع متبرکه تاکید کرد: فرهنگسرا‌های شهرداری نسبت به بقاع متبرکه از جذابیت کم‌تری برخوردار هستند و شهرداری باید به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی از بقاع متبرکه موجود در اصفهان استفاده کند.
وی به اعلام آمادگی شهرداری در راستای این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خود در بقاع متبرکه موجود در اصفهان اعلام کرده است.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به ضرورت تعامل شهرداری نسبت به اجرای برنامه‌های کلان فرهنگی این اداره بیان داشت: شهرداری باید به صورت ویژه در این زمینه با اداره اوقاف همکاری کند و در حال حاضر شهرداری اصفهان از آمادگی کامل به منظور اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با اداره اوقاف برخوردار است.
وی به میزان مشارکت و همکاری شهرداری با اداره اوقاف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همکاری میان آنها بنا به ضرورت بوده و تعامل شهرداری اصفهان با اداره اوقاف نا‌چیز است و شهرداری و تمام شهرداران مناطق 14‌گانه اصفهان باید تعامل و همکاری خود را با این اداره افزایش بدهند.
نقدعلی با اشاره به ضرورت افزایش میزان تعامل و همکاری این اداره با شهرداری اظهار داشت: شهرداری باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای افزایش تعامل و همکاری خود با اداره اوقاف حرکت کند و نسبت به موضوعات وقف و اوقاف اقدامات لازم را انجام بدهد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول