اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با گذشت 8 ماه از سال 90؛

کمک 50 میلیاردی دولت به شهرداری اصفهان پرداخت نشده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با گذشت هشت ماه از سال 90 هیچ مبلغی از سوی دولت به شهرداری اصفهان واریز نشده و مشکلاتی را برای ناوگان حمل و نقل به وجود آورده است.

کمک 50 میلیاردی دولت به شهرداری اصفهان پرداخت نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه در مجلس مصوب شده بود که 50 میلیارد تومان از محل درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به عنوان کمک دولت به شهرداری اصفهان تخصیص یابد و این رقم در بودجه 90 شهرداری دیده شده بود، تصریح کرد: با گذشت هشت ماه از سال 90 هیچ مبلغی از سوی دولت به شهرداری اصفهان واریز نشده و مشکلاتی را برای ناوگان حمل و نقل به وجود آورده است.
وی افزود: در هدفمندی یارانه‌ها مباحث حمل و نقل عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین بخشی از درآمدهای اجرای این طرح باید متوجه حمل و نقل باشد اما تاکنون رقم حمایتی دولت در این بخش پرداخت نشده، از این رو از نمایندگان مجلس تقاضای پیگیری موضوع را داریم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه توزیع اتوبوس‌های واحد در سطح شهر باید به صورت عادلانه باشد، اظهار داشت: در بعضی موارد این‌طور به نظر می‌رسد که محل‌های متمدن و بالای شهر از اتوبوس‌های بهتری نسبت به مناطق پایین شهر برخوردار هستند که بهتر است در صورت قصور عادلانه برخورد شود.
وی بیان داشت: همواره از کمبود منابع در حوزه‌های مختلف رنج می‌بریم اما آنچه که نمود بیشتری دارد مدیریت منابع موجود است.
نصراصفهانی همچنین با اشاره به اینکه دستگاه زمان رسیدن اتوبوس‌های شرکت واحد به ایستگاه‌ها قرار بود تا پایان مهرماه نصب شود، ادامه داد: تاکنون این دستگاه‌ها نصب نشده در حالی که اطلاع از زمان رسیدن و حرکت اتوبوس‌ها برای مردم در تنظیم وقت و جلوگیری از ترافیک بسیار اهمیت دارد، لذا واحد اتوبوس‌رانی در این زمینه اقدام لازم را معمول دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول