اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

جایگاه کالاهای ایرانی در بازارهای منطقه تقویت شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان بر لزوم تقویت جایگاه کالاهای ایرانی در بازارهای منطقه تأکید کرد.

جایگاه کالاهای ایرانی در بازارهای منطقه تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی ظهر امروز در نخستین جلسه اداری تبلیغات اسلامی دامغان در سال جدید با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، افزود: نام‌گذاری صورت گرفته برای سال جاری، فضای کلی کشور را برای ایجاد یک حرکت همگانی در مسیر حمایت از تولید فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: نام‌گذاری امسال نشان می‏دهد که جهت‏گیری اصلی کشور در سال جاری هم‌چون سال گذشته حرکت در مسیر رشد و بالندگی اقتصاد و تقویت پایه‏های تولیدی است.

تقوی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل بیکاری و رسیدن به اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی در حوزه تولید به خارج از کشور باید فعالیت‏های زیادی انجام شود، اظهار داشت: باید موضوع حمایت از تولید داخل، کار و سرمایه ایرانی به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان تصریح کرد: وابستگی به تولیدات خارجی باعث می‏شود که قدرت‏های سلطه‏گر و استکباری از طریق تحریم‏ها، کشور را در تنگنا قرار دهند.

وی با اشاره به نگاه دین در خصوص کار افزود: اسلام در خصوص انجام کار صحیح، تاکیدات زیادی داشته است، زیرا کار صحیح موجب تولید و کسب روزی حلال می‏شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول