اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تولیدات ورزشی در اردبیل رونق می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از گسترش و رونق تولیدات ورزشی در اردبیل با حمایت اداره کل ورزش و جوانان خبر داد.

تولیدات ورزشی در اردبیل رونق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج پیش از ظهر امروز در بازدید از کارخانه تولید توپ‌های ورزشی در اردبیل اظهار داشت: ما با حمایت از این تولیدات در واقع در مسیر تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام برمی‌داریم که امیدواریم این تلاش ما علاوه بر بهره‌مندی استان اشتغال مولد را نیز سبب شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما گسترش فعالیت‌های ورزشی در کنار ورزش و جوانان است، افزود: تعامل با دستگاه‌ها و ادارات در راستای ایجاد کارخانجات تولید  لوازم ورزشی می‌تواند زمینه کاهش بیکاری را نیز فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود برنامه‌ریزی دقیق و صحیح توام با همت و تلاش مضاعف روسای هیئت‌های ورزشی را مهم‌ترین شاخص موفقیت و پیروزی عنوان کرد.

وی با انتقاد از عدم دقت و توجه برخی هیئت‌های ورزشی نسبت به استفاده از یک برنامه جامع و کامل در تمرینات و آموزش‌ها، هماهنگی و تعامل مضاعف مربیان هیئت‌ها و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان را خواستار شد.

پازاج با اشاره به استعداد‌ها و توانایی‌های ورزش استان در رشته‌های مختلف براجرای طرح‌های موثر و مستمر برای استعدادیابی در اقصی نقاط استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود حمایت مضاعف از قهرمانان و نام آوران ورزش را از اقدامات و تصمیمات ویژه متولیان و مسئولان ورزش استان دانست و رفع موانع و چالش‌های موجود در همه هیئت‌های ورزشی به ویژه هیئت‌های مدال‌آور و اولویت‌دار را مورد تاکید قرارداد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول