اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان:

توجه جدی به اعتبارات فرهنگی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دامغان فعالیت‏های فرهنگی را زیربنای همه کارها دانست و گفت: انجام فعالیت‏های فرهنگی و مذهبی، جامعه، روح و جان مردم را زنده نگه می‏دارد.

توجه جدی به اعتبارات فرهنگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی علی‏آبادی ظهر امروز در نشستی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ضمن تأکید بر اینکه فعالیت‏های فرهنگی زیربنای همه امور است، افزود: توسعه فرهنگ دینی و مذهبی طبق دست‏آوردهای انقلاب و شهدا باید زیربنای همه امور و فعالیت‏ها باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای نیازهای جوانان برنامه‏ریزی کرده‏اند، تصریح کرد: نیازهای جوانان و رفع مشکلات آنان باید در برنامه‏های فرهنگی به صورت جدی پیگیری شود.

علی‏آبادی با ابراز قدردانی و تجلیل از متولیان فرهنگی شهرستان دامغان تصریح کرد: شهرستان دامغان با داشتن پیشینه قوی در تمدن و فرهنگ غنی اسلامی، باید در امور فرهنگی پیشتاز باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‏های این اداره گفت: فرهنگ، زیربنای حیات جمعی انسان‏ها و ارزش‏بخش کلیه فعالیت‏های آنهاست.

حجت‏الاسلام مصطفی تقوی ضمن تأکید بر اینکه فرهنگ نیازمند برنامه‏های پویا و مستمر است، تصریح کرد: مسئولان ارشد استان سمنان در ردیف‌های بودجه‏ای هر شهرستان، اعتبارات فرهنگی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند؛ چرا که این مهم از جمله اولویت‌های اساسی کشور قلمداد می‌شود.

وی هم‌چنین ضمن تشریح عملکرد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در سال گذشته و ایام نوروز امسال گفت: نصب بنرهای تبلیغاتی و فرهنگی با موضوعات حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، اعزام امام جماعت به نمازخانه‏ها، زائرسراها و حسینیه‏های بین‏راهی و احداث نمازخانه در پارک‏ها و چشمه علی دامغان از مهم‏ترین اقدامات این اداره در ایام نوروز است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول