اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کلاردشت:

اعتبارات سیل کلاردشت اختصاص داده شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کلاردشت خواستار از بلوکه درآمدن اعتبارات سیل کلاردشت توسط استانداری مازندران شد.

اعتبارات سیل کلاردشت اختصاص داده شود

علی دراسرایی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با انتقاد از عدم همکاری مسئولان استانی در اختصاص بودجه برای سیل کلاردشت بیان داشت: با وجود گذشت هشت ماه از وقوع سیل ویرانگر کلاردشت هیچ اقدامی از سوی مسئولان استانی در اختصاص اعتبار به این خطه آسیب‌دیده صورت نگرفته است.

دراسرایی با تاکید بر اینکه شهر گردشگری کلاردشت با برخورداری از مواهب بی‌نظیر خدادادی، جذب توریست و گردشگر در طول فصول مختلف سال به نوعی آبروی کشور محسوب می‌شود، بیان داشت: وقتی توریستی که تنها به مقصد کلاردشت به شمال کشور سفر می‌کند با دیدن صحنه‌های به‌جا مانده از سیل و عدم بازسازی آن، خاطره بدی را به همراه برده و ذهنیتش از شمال همیشه سبز مخدوش می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این برای ایران که در آن بسیاری شمال را با نام کلاردشت آن می‌شناسند اصلاً خوب نیست.

رئیس شورای شهر کلاردشت تصریح کرد: با وجود پیگیری‌ها و دوندگی‌هایی که به همراه مسئولان شهرستانی به‌ویژه نماینده وزارت کشور داشتیم اعتبار این سیل به نام استان آمده بی‌آنکه در آن نامی از کلاردشت برده شود و این در حق مردم خسارت‌دیده و منطقه آسیب‌دیده کم‌لطفی است.

وی با بیان اینکه در اختصاص اعتبار به ‌ویژه اعتبار حوادث غیرمترقبه به کلاردشت باید به اندازه ظرفیت‌هایش توجه شود، خاطرنشان کرد: باید در این رابطه به اندازه زمین‌های کلاردشت ارزش قائل شوند، در همین رابطه از استاندار خواهشمندیم نسبت به عودت این اعتبار به منطقه سیل‌زده کلاردشت مساعدت لازم را مبذول کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول