اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه:

کمیسیون تلفیق اعتبارات ورزش دانش‌آموزی را تقویت خواهد کرد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه سال 91، اعتبارات بخش ورزش دانش‌آموزی تقویت خواهد شد تا زمینه برای کشف استعدادهای ورزشی نسل آینده‌ساز کشور فراهم شود.

کمیسیون تلفیق اعتبارات ورزش دانش‌آموزی را تقویت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محمدرضا تابش ظهر امروز در مراسم تجلیل از تیم‌های برتر فوتبال شهرستان اردکان، ورزش را جزو لاینفک زندگی مردم دانست.

نماینده مردم اردکان در مجلس افزود: با توجه به اینکه فوتبال فراتر از یک ورزش به یک پدیده اجتماعی تبدیل شده که در کانون توجه مردم قرار دارد، برنامه‌ریزی و حرکت هدفمند در این رشته ورزشی پر مخاطب از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

تابش با اشاره به جمعیت قریب به 50 هزار نفری شهر اردکان، تعداد تیم‌های فعال و کسب نتایج کسب شده  در رده‌های مختلف را متناسب با جمعیت اردکان ندانست و از فرماندار و مسئولان ورزش شهرستان خواست تا این مشکل را ریشه‌یابی و موانع و مشکلات و نارسایی‌هایی که بر سر راه نوجوانان و جوانان برای پرداختن به فوتبال شده را برطرف کنند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه تقویت ورزش‌های پایه باید مورد توجه جدی قرار گیرد، نقش آموزش و پرورش در این مسیر را مهم خواند و خاطرنشان کرد: در کمیسیون تلفیق بودجه سال 91، اعتبارات ورزش کشور به ویژه بخش ورزش آموزش و پرورش تقویت خواهد شد تا زمینه برای کشف استعدادهای ورزشی نوجوانان و پرورش آنها از اوان کودکی فراهم شود.

وی با تأکید بر ارتباط تنگاتنگ وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان عنوان کرد: برنامه‌ریزی، مکمل و ضرورتی است برای شناخت استعدادها و تربیت ورزشکارانی که بتوانند نام ایران را در عرصه گیتی پرآوازه کنند.

در این مراسم از برترین تیم‌های فوتبال شهرستان اردکان تقدیر شد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول