اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد خبر داد

اسکان بیش از 10 هزار فرهنگی در مدارس محمودآباد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش محمودآباد از پذیرش بیش از 10 هزار فرهنگی در ایام نوروز و اسکان آنها در مدارس این شهر خبر داد.

اسکان بیش از 10 هزار فرهنگی در مدارس محمودآباد

نعمت‌الله فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد از پذیرش و اسکان بیش از 10 هزار مسافر فرهنگی در نوروز 91 خبر داد و بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی، یک هزار و 331 خانوار به ظرفیت 10 هزار و 631 نفر در مدارس شهرستان اسکان داده شده‌اند.

فلاح تصریح کرد: پذیرش 90 درصدی مسافران فرهنگی نشان از رضایت‌مندی آنها از امکانات اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات ستاد اسکان نوروزی در فرمانداری و آموزش و پرورش، برای پذیرش میهمانان فرهنگی در شهرستان محمودآباد، 26 فضای آموزشی در قالب 182 کلاس در دو گروه الف با 88 کلاس و با 94 کلاس با امکانات رفاهی مناسب از قبیل یخچال، پتو، فرش، تلویزیون و امکانات گرمایشی در نظر گرفته شد.

فلاح با اشاره به اینکه پایگاه پذیرش میهمانان فرهنگی مستقر در آموزش و پرورش محمودآباد از ساعت 9 صبح تا 24 شب برای استقبال و اسکان میهمانان فرهنگی در آمادگی کامل بوده است، خاطرنشان کرد: 61 نفر به عنوان عوامل اجرایی به خانواده‌های فرهنگی خدمت کردند و اعضای ستاد اسکان با بازدیدهای مستمر مدارس طرح اسکان، تشکیل جلسات متعدد با مدیران و سرایداران مدارس مجری طرح اسکان برای رفع نواقص و مشکلات احتمالی تمام تلاش خود را به کار بستند.

فلاح با بیان اینکه استقبال میهمانان فرهنگی بسیار چشمگیر بوده است، یادآور شد: 100 درصد مدارس اختصاص داده شده به اسکان، حداکثر تا ساعت 18 هر روز تکمیل شد و همکاران فرهنگی به جهت آرامش و احساس امنیت در مدارس مبادرت به برپایی چادر برای اسکان می‌کردند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با کمک‌های مسؤلان استان بتوانیم در سال‌های آتی تمام مدارس شهرستان را به گروه الف ارتقا دهیم تا منزلت و مقام همکاران فرهنگی را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول