اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آموزش و پرورش فارس صورت گرفت

اسکان 2 میلیون نفر روز میهمان نورزی در فارس

خبرگزاری فارس: اداره کل آموزش و پرورش فارس یک میلیون و 862 هزار و 879 نفر روز میهمان نوروزی را تا پایان سیزدهمین روز از تعطیلات نورزی در سال 91 اسکان داد.

اسکان 2 میلیون نفر روز میهمان نورزی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی فرهنگیان فارس، از فعالیت شبانه‌روزی 2 هزار و 200 عامل اجرایی برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: از 28 اسفند 90 تا 12 فروردین ماه 91 ، 210 هزار و 627 پرس غذای گرم به صورت رایگان به فرهنگیان سفر کرده به استان فارس ارائه شده است.

دادالله زارع با بیان اینکه 65 پایگاه پذیرش در سطح این استان فعال بوده که از این تعداد، پنج پایگاه در سطح شهر شیراز فعالیت داشتند، خاطرنشان کرد: یک هزار و 688 مدرسه و 16 هزار و 380 کلاس درس در استان فارس برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تعریف شده بود.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس همچنین از افزایش پنج درصدی کلاس نسبت به سال گذشته در ایام نورز 91 خبر داد.

زارع در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: تمام مسافران نورزی اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی در اماکن مربوط به آموزش و پرورش از بدو ورود از هر سمت استان تا خروج در بازه زمانی 26 اسفند 90 تا 14 فروردین 91 زیر پوشش بیمه مسؤلیت مدنی بودند.

وی همچنین گفت: در این مدت دو خانواده از فرهنگیان دچار سانحه شدند که با همکاری آموزش و پرورش استان فارس و بیمارستان‌ها اقدامات رفاهی برای آنان انجام شد.

زارع به نحوه اطلاع رسانی در مورد اماکن وابسته به آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و بیان داشت: اطلاع رسانی در قالب بخشنامه در داخل و خارج از استان انجام شد و برای نخستین بار پذیرش اینترنتی صورت گرفت که باشگاه فرهنگیان شیراز در دو ساعت نخست و 300 کلاس درس معرفی شده در شیراز در مدت دو روز به صورت کامل توسط میهمانان رزرو شد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس به اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های فرهنگی این اداره در ایام نوروز در راستای معرفی شیراز به عنوان سومین شهر حرم اهل بیت (ع) در ایران بود.

زارع ادامه داد: تاکید بر معرفی سیره و اخلاق اهل بیت (ع) باعث ایجاد نوعی تقدس در شهر شیراز و استان فارس و نیز فرهنگ‌سازی برای رعایت اخلاقیات و معنویت در طول سفر می‌شود.

وی در پایان نوآوری در اطلاع رسانی در اسکان و نیز نظم‌دهی به آن را را از ابتکارات آموزش و پرورش فارس در نوروز 91 عنوان کرد و ابراز داشت: اطلاع رسانی در قالب بنر و تراکت و نیز سایر موارد باعث صرفه‌جویی در وقت مسافران و رضایت آنان شده است.

انتهای پیام/غ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول