اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام عید صورت گرفت

اسکان بیش از 1100 نفر مسافر در مدارس نهبندان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش و پرورش نهبندان از اسکان یک‌هزار و 105 نفر مسافر در ایام عید در مدارس این شهرستان خبر داد.

اسکان بیش از 1100 نفر مسافر در مدارس نهبندان

حبت‌الله آهنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: طی چند سال گذشته در ایام تعطیلات نوروز این نهاد به‌عنوان یکی از اعضای اصلی کمیته اسکان شهرستان شناخته و معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در ایام عید تعداد سه مدرسه شهرستان به طور دائمی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شد، تصریح کرد: از این تعداد یک مدرسه در شهر شوسف با چهار کلاس و دو مدرسه در شهر نهبندان با 20 کلاس به هموطنان مسافر خدمات‌رسانی کردند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش نهبندان ادامه داد: یکی از خانه‌های معلم این شهرستان با پنج اتاق در ایام عید پذیرای مسافران نوروزی بوده است.

آهنی یادآور شد: تعداد دو مدرسه به‌عنوان رزرو با 25 کلاس در شهر نهبندان برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: بحث اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان از 28 اسفند‌ماه سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین امسال نیز ادامه داشت.

سرپرست اداره آموزش و پرورش نهبندان از اسکان یک‌هزار و 105 نفر مسافر در ایام عید در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 213 خانواده با جمعیت یک‌هزار و 13 نفر همکاران فرهنگی بودند و 19 خانوار با جمعیت 92 نفر نیز غیرفرهنگی بودند.

آهنی با اشاره به نامگذاری سال جدید به‌عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: این نهاد در سال جاری همانند سال گذشته تمامی خریدها و ملزومات اداری و مورد نیاز خویش را از تولیدات داخل شهرستانی و بومی فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تهیه ملزومات مورد نیاز از تولیدات داخلی سبب ترغیب تولیدکنندگان و افزایش توان اقتصادی آنها می‌شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش نهبندان افزود: در سال تحصیلی جاری و سال تحصیلی آینده سعی می‌کنیم تا محوریت برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و آموزشی خویش را در راستای شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار دهیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول