اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:

اسکان 5 هزار مسافر نوروزی در مدارس آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات، بیش از 5 هزار مسافر در مدارس شهرستان اسکان داده شدند.

اسکان 5 هزار مسافر نوروزی در مدارس آران و بیدگل

عباس صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: امسال با تجهیز 24 مدرسه پذیرای حضور 5 هزار و 70 نفر از مسافران در شهرستان آران و بیدگل بوده‌ایم.

وی در ادامه به فعالیت‌های دیگر اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل برای اسکان مسافران نوروزی پرداخت و از اجرای ثبت‌‌نام اینترنتی 4 هزار و 714 نفر فرهنگی برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی طی تعطیلات سال 1391 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در این مدت، بیش از یک‌هزار کلاس پذیرای اسکان فرهنگیان، کارمندان دولتی و عموم مردم بوده است.

صدر در پایان یادآور شد: بیشترین استقبال مسافران نوروزی در شهرستان آران و بیدگل از استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی و غربی و همچنین زنجان بوده است. 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده که از غرب به شهرستان کاشان منتهی می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول