اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساعد شدن شرایط آب و هوایی

روستای تازه‌کند زنجان جابه‌جا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی، روستای تازه‌کند زنجان جابه‌جا می‌شود.

روستای تازه‌کند زنجان جابه‌جا می‌شود

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدام به اجرای پروژه‌های مختلف در مناطق محروم می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته فعالیت‌های مؤثری در قالب بسیج سازندگی در استان انجام شد تصریح کرد: این برنامه‌ها با حضور جوانان و افراد تاثیرگذار جامعه در استان عملیاتی شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری برنامه‌های مهم در سطح روستاها و مناطق محروم استان خبر داد و افزود: این برنامه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول سال در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج سازندگی از اول تعطیلات نوروز در استان زنجان آغاز شده است یادآور شد: در حال حاضر نیز این پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

بابایی با اشاره به جابه‌جایی روستای تازه‌کند در سال جاری ادامه داد: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی در استان این روستا که از برنامه‌های بسیج سازندگی محسوب می‌شود در سال جاری جابه‌جا می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت مشخص شدن مکان جدید روستای تازه‌کند این روستا جابه‌جا می‌شود خاطر نشان کرد: در حال حاضر مکان خاصی برای این روستا اعلام نشده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اعتبارات سازمان بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های عام‌المنفعه از جمله احداث خانه بهداشت، خانه عالم، غسالخانه و آبرسانی پیگیری می‌شود افزود: این اعتبارات با ابلاغ به استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در سال جاری طبق روال سال‌های گذشته آغاز شده است افزود: در راستای ساخت و ساز در مناطق محروم از جمله مسجد و امامزاده نیز اقدامات لازم در سال جاری انجام می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه طرح جهاد سازندگی نیز در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود افزود: اردوهای بسیج محلات و دانشجویی در سال جاری پیگیری می‌شود.

وی تحقق فرمان مقام معظم رهبری، تحقق مشارکت عملی و نهادینه شدن فرهنگ مشارکت را از اهداف برنامه‌های بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: ایجاد روحیه خلاقیت و مسئولیت‌پذیری در جوانان و تقویت انگیزه‌های معنوی و مادی‌ و ایجاد محیط سالم برای گذران اوقات فراغت جوانان از دیگر اهداف برنامه‌های بسیج سازندگی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزایش بهره‌وری نیروی کار، تربیت نیروی انسانی ماهر، ایجاد و تقویت فرصت‌های شغلی و زمینه‌سازی برای ایجاد شغل، کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور به مردم  و صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرائی طرح‌ها را از دیگر اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول