اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نمین:

حضور بسیج در حوزه سازندگی افتخارآفرین بوده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان نمین گفت: حضور نیروهای بسیجی در عرصه سازندگی افتخارآمیز و پر از خیر و برکت برای نظام اسلامی بوده است.

حضور بسیج در حوزه سازندگی افتخارآفرین بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم سرداری عصر امروز در آیین افتتاح دو پروژه عمرانی اجرا شده به دست بسیج سازندگی در نمین اظهار داشت: بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب و مولود نظام اسلامی در سه دهه گذشته هم در عرصه نظامی و هم فرهنگی و سازندگی موفق و کارآمد عمل کرده و توانایی خود را به شایستگی به نمایش گذاشته است.

وی ارزشمندی فعالیت سازندگی و عمرانی بسیج را آمیزش حقیقی کار با خلوص نیت و فرهنگ معنوی و ارزشی توصیف کرد و افزود: به جرأت می‌توان گفت که فعالیت سازندگی حوزه بسیج و سپاه به دلیل خلوص و پاکی نیت سریع‌تر و با محتوای بهتر به همراه کمیت و کیفیت انجام شده و این حرکت همچنان در عرصه‌های افتخارآفرین متعدد ادامه دارد.

سرداری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مأموریت بسیج پایان‌ناپذیر است چراکه تا مردم در صحنه هستند و از نظام و ولایت و حرکت‌های سازنده حمایت و پشتیبانی می‌کنند، بسیج نیز زنده، بالنده و با نشاط در صحنه است و با الهام از فرهنگ جهادی سعی می‌‌کند شایسته‌ترین کار و نتیجه را به نمایش بگذارد.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه نمین خاطرنشان کرد: مردم ایران با وفاداری همیشگی به نظام و ولایت به ویژه در صحنه 22 بهمن امسال بار دیگر خیانت‌ها و خباثت‌های دشمن جاهل را ناکام گذاشت و به تمام ملت‌های دنیا نشان داد که حرکت‌های مستمر و ثمربخش واقعی تداوم می‌یابد.

در این مراسم مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در سخنانی ورود بسیجیان و نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی را به صحنه سازندگی و به ویژه مدرسه‌سازی ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: با همت و تلاش بسیجیان و سازندگان اصلی کشور بیش از ده‌ها مدرسه نوسازی، مقاوم‌سازی و رنگ‌آمیزی شده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

یاور وحدتی‌پور بیان کرد: همین رویه در بخش‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند و ما سعی داریم از این ظرفیت به شایستگی و در فرصت‌های مناسب به ویژه ایام تعطیلات تابستانی استفاده کنیم.

در این مراسم ساختمان حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه (س) در شهرستان نمین افتتاح شد.

برای احداث این ساختمان 180 میلیون تومان هزینه شده است.

این ساختمان در دو طبقه و با مساحت 300 مترمربع در زمینی به فضای یک‌هزار و 770 مترمربع احداث شده است.

همچنین با حضور مسئولان پروژه مقاوم‌سازی مدرسه راهنمایی طالقانی شهر عنبران به بهره‌برداری رسید که برای مقاوم‌سازی این مدرسه که در فضای 850 مترمربع زیربنا احداث شده، 250 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

در شهرستان نیر بعد از چندین روز آب آشامیدنی هشت روستا برقرار و اهالی از نعمت آب شرب استفاده کردند.

به گفته سید حمید عباداللهی فرماندار شهرستان نیر آب این روستاها به دلیل سقوط بهمن و آسیب دیدن لوله‌ها چند روزی بود، قطع شده که با تلاش مأموران امدادی و آب و فاضلاب روستایی آسیب‌دیدگی‌ها ترمیم و آب شرب روستائیان وصل شد.

در روزها و هفته‌های اخیر به دلیل بارش سنگین برف علاوه بر وارد آمدن خساراتی به تأسیسات آبرسانی راه ده‌ها روستا نیز مسدود شده بود که با تلاش مأموران بازگشایی شد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول