اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد

پیشرفت 80 درصدی پروژه‌های بسیج سازندگی استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان از پیشرفت 80 درصدی پروژه‌های بسیج سازندگی در استان زنجان خبر داد.

پیشرفت 80 درصدی پروژه‌های بسیج سازندگی استان زنجان

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان 10 طرح در دست اقدام دارد.

وی از افتتاح 32 پروژه محرومیت‌زدایی در استان زنجان خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: از 42 پروژه مصوب محرومیت‌زدایی، 32 پروژه تا کنون اجرایی شده است.

وی از افتتاح چهار باب خانه عالم، سه باب خانه بهداشت در طی سال جاری خبر داد و بیان داشت: دو باب کتابخانه، 19 باب غسالخانه، سه مورد ساماندهی آب روستایی و یک مورد ساماندهی گلزار شهدا در سال جاری اجرا شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

بابایی با بیان اینکه چهار باب مسجد با پیشرفت فیزیکی 80 درصد از سوی  سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان در حال اجرا است، بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی در دست اجرا بودن شش باب غسالخانه را از دیگر برنامه‌های این سازمان اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در دست اجرا است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) طی 9 ماهه سال جاری بیش از 100 کلاس آموزش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را برای بیش از 5 هزار نفر در سطح استان برگزار کرده است.

وی از برگزاری بیش از 100 نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها، مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 50 هزار نفر از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند.

بابایی از اعزام بیش از 250 تیم پزشکی عمومی و 18 تیم پزشکی تخصصی در سال 90 به مناطق محروم استان خبر داد و تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه انصارالمهدی (عج) خدمات مختلفی را به این مردم ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 268 تیم به مناطق محروم استان اعزام شدند، افزود: با اعزام این افراد به 4 هزار و 867 نفر خدمات درمانی و آموزشی رایگان ارائه شد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول