اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی آمل خبر داد

حضور بسیج سازندگی در ساخت سد هراز

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه بسیج سازندگی در عرصه راهسازی و بنیاد مسکن نیز فعالیت داشته از حضور نیروهای بسیج سازندگی در ساخت سد هراز خبر داد و گفت: 150نفر نیرو برای حضور در عملیات ساخت سد هراز به کارگیری شده‌اند.

حضور بسیج سازندگی در ساخت سد هراز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جواد مجیدی بعدازظهر امروز در ستاد پشتیبانی بسیج سازندگی آمل با اعلام اینکه بسیج سازندگی آمل در سال‌ جاری مقام نخست استان را به دست آورده، اظهار داشت: آمل در اجرای طرح‌های بسیج سازندگی توانست در استان موفق عمل کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 65 مدرسه با بکارگیری 650 دانش‌آموز دختر و پسر بهسازی شده، افزود: در این مدت 9 هزار و 750 نفر روز کار انجام شده است.

مجیدی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی در بخش‌های گوناگونی وارد شده، تصریح کرد: دو هزار متر مربع از بزرگ‌ترین مجتمع مسکن مهر مازندران در آمل توسط بسیج سازندگی انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه با انعقاد قراردادی با موسسه‌های خصوصی فنی‌وحرفه‌ای بسیجیان آملی آموزش رایگان دیده‌اند، یادآور شد: 70 موسسه در این طرح شرکت داشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل ادامه داد: در این طرح 336 هزار و 763 نفر روز میان این دو مجموعه کار انجام شده است.

مجیدی در ادامه تصریح کرد: برگزاری این طرح در سال‌ آینده نیز ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول با اعلام اینکه بسیج سازندگی در عرصه راهسازی و بنیاد مسکن نیز فعالیت داشته، از حضور نیروهای بسیج سازندگی در ساخت سد هراز خبر داد و متذکر شد: 150 نفر نیرو برای حضور در عملیات ساخت سد هراز به کارگیری شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های بسیج سازندگی برای دوره‌های پیشگیری از اعتیاد برای پایگاه‌های مقاومت بسیج بسیار موثر بوده خواستار تداوم این فعالیت‌ها شد.

انتهای‌ پیام/ن۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول