اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

مهم‌ترین هدف بسیج سازندگی رفع محرومیت در کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: مهم‌ترین هدف بسیج سازندگی شناسایی و رفع محرومیت در کشور است.

مهم‌ترین هدف بسیج سازندگی رفع محرومیت در کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی‌اکبر پورجمشیدیان در نخستین همایش فرهنگ کار در مراغه اظهار کرد: بسیج سازندگی منبعث از تفکر جهادی دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی با محرومیت‌زدایی، در مناطق غیر برخوردار مسیر رشد و توسعه را برای کشور فراهم می‌کنند.

پورجمشیدیان افزود: حضور بسیجیان در مناطق محروم این استان منجر به شناسایی محرومیت‌ها و ایجاد اشتغال در روستاها شده است.

وی ترویج فرهنگ کار و تلاش، کسب تجارب شغلی و مهارتی، تقویت توانمندی فردی و گروهی، کمک در کاهش هزینه‌های دولت، تسریع در انجام پروژه‌های کوچک و افزایش دلبستگی مردم به نظام را از دستاوردهای بسیج سازندگی عنوان کرد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: هم اکنون ایران اسلامی در اوج سربلندی و سر‌افرازی قرار داشته که این امر ثمره مقدس انقلاب اسلامی، خون شهدا و حماسه‌های بزرگ رزمندگان اسلام است.

وی گفت: مردم ما در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را چه داخلی و خارجی این انقلاب را با یک حرکت بزرگ و سیل خروشان با شکست مواجه کرده‌اند.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه در طی این چند دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده‌اند که از جمله آن می‌توان به جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، تهمت‌هایی که به مردم، دولت، نظام و رزمندگان زنده‌اند، گفت: اما هم اکنون بسیج با پیشرفت خود انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک الگو برای برای کشورها، جهان ‌به ویژه منطقه خاورمیانه و جهان اسلامی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: در سال جاری برای 616 هزار و 400 نفر روز توسط اقدامات بسیج اشتغال‌زایی شده است.

پرویز علیپور گفت: طرح‌های پیمانکاری با شهرداری، اردوهای طرح هجرت، شرکت در کلاس‌های فرهنگی و اردویی، اجرای کلاس‌های طرح هجرت سه در روستاهی محروم، انعقاد قرار داد با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران و منابع طبیعی از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول