اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 960 نفر روز در بخش کشاورزی

طرح بسیج سازندگی در عنبرآباد اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: طرح بسیج سازندگی با تعداد 960 نفر روز در قالب دو طرح به طور کامل با اعتبار 290 میلیون ریال طی سال گذشته در عنبرآباد انجام شده است.

طرح بسیج سازندگی در عنبرآباد اجرا شد

عنایت سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده توسط بخش ترویج اداره جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد در سال 90 اظهار داشت: طرح بسیج سازندگی با تعداد 960 نفر روز در قالب دو طرح خشکه‌چینی و اصلاح باغ‌ها در مناطق بلوک، مردهک، امجز به طور کامل با اعتبار 290 میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: طرح تجهیز و نوسازی مراکز با اعتبار یک میلیارد و 530 میلیون ریال نیز انجام گرفته است.

سالاری با اشاره به طرح آموزش زنان روستایی و اشتغال خانگی تصریح کرد: این طرح شامل اجرای دوره آموزشی و مهارتی توسط بخش خصوصی  و بازدید درون و برون استانی با اعتبار 770 میلیون ریال به طور کامل انجام شده است.

وی ابراز داشت: طرح ترویج و آموزش کشاورزی با اعتبار 240 میلیون ریال با اجرای دوره‌های آموزش مهارتی توسط بخش خصوصی در قالب شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، مزارع نمایشی، طرح ترویج انتقال یافته‌ها، طرح ارتقای میانگین گندم، اجرای سایت‌های آموزشی ترویج و همایش ترویجی نیز اجرا شده است.

سالاری با اشاره به تجلیل و قدردانی از 15 نفر از کشاورزان نمونه شهرستان عنبرآباد بیان داشت: در اجرای طرح مشاغل خانگی حدود 2 هزار و 500 نفر زن خانه‌دار طی تشکیل پرونده همراه با استعلام بهداشت به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده‌اند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: همچنین در اجرای این طرح از این تعداد 2 هزار و 400 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده و تاکنون 500 نفر وام دریافت کرده‌اند.

وی اذعان داشت: تمام این اقدام‌ها در راستای توسعه و پیشرفت کشاورزی منطقه و در نهایت تولید غذای سالم و امنیت غذایی کشور انجام گرفته است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول